Ramirentin North Central Europen johtaja jättää yhtiön

Ramirent Oyj Pörssitiedote 28.10.2015 klo 9.00

Vantaa, Suomi, 2015-10-28 08:00 CET (GLOBE NEWSWIRE) --

Ramirent-konsernin North Central Europe markkina-alueen johtaja Anna Hyvönen on ilmoittanut jättävänsä yhtiön ja siirtyy johtavaan asemaan toiselle teollisuuden alalle. Anna Hyvönen on ollut Ramirent-konsernin johtoryhmän jäsen vuodesta 2012. Seuraajan haku on käynnistetty.

“Haluan kiittää Annaa hänen panoksestaan viimeisten vuosien aikana Suomi-segmentin johtajana ja hänen työstään North Central Europen markkina-alueen kehittämisessä. Haluan toivottaa hänelle kaikkea hyvää uusiin haasteisiin tulevaisuudessa,” sanoo Magnus Rosén, Ramirent-konsernin toimitusjohtaja.

Anna Hyvönen jatkaa nykyisessä tehtävässään vuoden 2016 toisen neljänneksen alkuun asti.

Vantaa, 28.10.2016

RAMIRENT OYJ

Magnus Rosén

LISÄTIETOJA:
Magnus Rosén, toimitusjohtaja, Ramirent Oyj, 020 750 2845

JAKELU: NASDAQ Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.ramirent.com

• pörssitiedote

Alueet

• Uusimaa

Ramirent Finland Oy on Ramirentin Suomessa toimiva tytäryhtiö. Olemme Suomen suurin ja kattavin rakennuskonevuokraamo, joka palvelee asiakkaitaan maanlaajuisesti yli 70 toimipisteen verkostollaan ja yli 550 luotettavasta rakennuskonepalvelun ammattilaisesta koostuvan henkilöstön voimin. Laajan toimipisteverkon ansiosta olemme lähellä asiakkaitamme ja voimme palvella asiakkaitamme kattavasti kaikkialla Suomessa. Rakennusala on suurin yksittäinen asiakasryhmämme, mutta asiakaskuntaamme lukeutuu myös asennusliikkeitä, teollisuuslaitoksia, telakoita, kunnan ja valtion viranomaisia sekä yksityisiä kotitalouksia. www.ramirent.fi