Ramirentin Siirtokelpoisten tilojen myynti saatu päätökseen

Ramirent Oyj ilmoittaa, että yhtiö on saanut päätökseen Siirtokelpoiset tilat (Temporary Space) –liiketoimintansa myynnin. Liiketoiminnan hallinta on siirtynyt Procuritas Capital Investors VI Holding AB:lle 1. marraskuuta 2018 alkaen. Kaupan yksityiskohdat julkistettiin 30. heinäkuuta 2018. Ramirent jatkaa työmaatilojen valmistusta ja vuokrausta osana ydintoimintojaan.

Jonas Söderkvist, väliaikainen talousjohtaja ja konsernin liiketoiminnan kehitysjohtaja, Ramirent Oyj, puh. +46 (0)8 624 9502

RAMIRENT on johtava palveluyritys, joka tarjoaa konevuokrausta rakentamiseen sekä muuhun teollisuuteen. Autamme asiakkaitamme työskentelemään turvallisesti ja tehokkaasti vuokraamalla juuri heille sopivia koneita sekä palvelemalla sujuvasti ja positiivisella asenteella. Ramirentissa on 2 900 työntekijää 300 konevuokraamossa Pohjois- ja Itä-Euroopassa. Vuonna 2017 Ramirent-konsernin myynti oli 724 miljoonaa euroa. Ramirent on noteerattu Helsingin pörssissä. Ramirent – Gear up. Konevuokraamo palveluksessasi
Procuritas Capital Investors VI Holding AB on yksityinen pääomarahasto, joka keskittyy Pohjoismaiden keskisuuriin yrityksiin. Rahasto perustettiin vuonna 2017 noin 318 miljoonan euron pääomalla. Procuritas suhtautuu liiketoimintaan intohimoisesti, sillä on laaja teollisuuden kokemus ja yli 30 vuoden kokemus erilaisista yrityskaupoista. Procuritas on tukenut yli 40 yhtiötä kasvun kiihdyttämisessä ja todellisen liiketoimintapotentiaalin saavuttamisessa.

• väistötilat
  • siirtokelpoiset tilat

Ramirent Finland Oy on Ramirentin Suomessa toimiva tytäryhtiö. Olemme Suomen suurin ja kattavin rakennuskonevuokraamo, joka palvelee asiakkaitaan maanlaajuisesti yli 50 toimipisteen verkostollaan ja yli 550 luotettavasta rakennuskonepalvelun ammattilaisesta koostuvan henkilöstön voimin. Laajan toimipisteverkon ansiosta olemme lähellä asiakkaitamme ja voimme palvella asiakkaitamme kattavasti kaikkialla Suomessa. Rakennusala on suurin yksittäinen asiakasryhmämme, mutta asiakaskuntaamme lukeutuu myös asennusliikkeitä, teollisuuslaitoksia, telakoita, kunnan ja valtion viranomaisia sekä yksityisiä kotitalouksia. www.ramirent.fi