Teline-Rami Oy sulautuu emoyhtiöön

Ramirent Finland Oy kehittää palvelujaan ja asiakaspalveluaan selkeyttämällä konsernirakennetta ja sulauttaa Teline-Rami Oy:n emoyhtiöön.

Sulautuminen ei aiheuta muutosta Teline-Rami Oy:n sopimuksiin ja henkilöstö on siirtyy kokonaisuudessaan Ramirent Finland Oy:öön. Teline-Rami Oy:n nykyiset toimipisteet säilyvät ennallaan. Sulautumisen täytäntöönpano ajankohta on 1.1.2014. Sulautumisen myötä Teline-RaminOy:n laskutusosoite poistuu käytöstä 1.1.2014 alkaen.

1.1.2014 lähtien tulevat laskut lähetetään osoitteeseen:
Ramirent Finland Oy
Verkkolaskut:  OVT 003720779568
Y-tunnus  2077956-8
Operaattori:  Basware Oyj

Mikäli, ette vielä pysty lähettämään verkkolaskuja, pyydämme teitä lähettämään paperilaskut osoitteeseen:
Ramirent Finland Oy
70701 KUOPIO

Tähän osoitteeseen tulee lähettää ainoastaan laskuja ja niihin oleellisesti liittyvää materiaalia. Huomioithan, että laskuissa tulee ehdottomasti näkyä tilaajan nimi, jotta lasku saadaan ohjattua oikealle henkilölle.

Muu posti tulee edelleen lähettää osoitteeseen Louhostie 1, 04300 Tuusula.

Jorma Korhonen, Ramirent Finland Oy
jorma.korhonen@ramirent.fi

Anna Hyvönen, Ramirent Finland Oy
anna.hyvönen@ramirent.fi