Apteekin digitaalisen asiakaspalvelun kotimainen kokonaispaketti on täällä

Noutoapteekki®-tuoteperhe on turvallinen valinta, joka ei jää kehityksen jalkoihin

Tätä tuotetta mietimme pitkään ja hartaasti. Halusimme tuoda markkinoille nimenomaan apteekeille räätälöidyn ratkaisun, joka täyttää nykyiset ja tulevat vaatimukset. Mekaniikassa päädyimme kimppaan Euroopan suurimman valmistajan kanssa; suuret sarjat tuovat hinta- ja laatuetua, iso ja vakaa valmistaja varmistaa tuotteiden ja varaosien saatavuuden tulevaisuudessakin. Fiksut ohjelmistot ja linkkaukset tarvittaviin muihin järjestelmiin halusimme kuitenkin tehdä itse.

Noutoapteekki® on optimoitu suomalaisille apteekeille, ja ominaisuudet ovat sen mukaiset:

• Neljä kokoluokkaa ja kahdeksan lisämoduulia – kaikille löytyy sopiva tuote
  • Voidaan liittää apteekin lämpötilanvalvontaan - täyttää viranomaisvaatimukset.
  • Voidaan yhdistää koodilliseen ovilukkoon ja kameraan esimerkiksi tuulikaapissa.
  • Tuotteet voidaan maksaa ennakkoon mobiilimaksuna.
  • Ohjelmistossa on valmius tunnistamiseen luovutuksen yhteydessä: asiakkaalta voidaan tarvittaessa vaatia henkilökortin näyttö optiseen lukijaan ja/tai allekirjoitus näytölle – terveiset viranomaisille, valmiita ollaan!

Ahtaan paikan Noutoapteekki® S

Teräsrakenteisena S-sarja tarjoaa ylivoimaisen ahtaan tilan hyötykäytön ja rakenteen kestävyyden. S-sarja sisältää kaikki Noutoapteekki®-perheen hyvät ominaisuudet. Sen lattiatilan tarve on kuitenkin markkinoiden pienin 0,16 m2 / moduuli. Teräslevyrakenteisena sisätilat ovat silti suurimmat mahdolliset. Hintakin on kohtuullinen 4950 euroa toimitettuna ja opastettuna kaikkialle Suomeen.

Noutoapteekki®-tuotteilla on pitkä elinkaari

• murtovarma ja iskunkestävä teräsrakenne
  • nopea 15 minuutin asennus ja siirto paikasta toiseen
  • uusien ominaisuuksien päivitys etänä
  • sisältää näyttö/näppäimistön ja optisen koodinlukijan vakiona
  • toimii yksin tai yhdessä Videoapteekki®-palvelun kanssa

Noutoapteekki®-hinnat alkaen 4950 euroa. Hinnat sisältävät toimituksen kaikkialle Suomeen. Maksutapoina suorahankinta, osamaksu tai leasing. 36 kk -leasingkauden jälkeen apteekki voi hankkia tuotteen itselleen 30 %:n lunastusarvolla.

Videoapteekki®- Aivan kuin olisit apteekissa!

Videoapteekki® on asiakkaille helpoin ja apteekille suoraviivaisin reseptilääkkeiden ja apteekin muiden tuotteiden etäkaupantekoväline, oli sitten kyseessä kuluttajat, laitos- tai yritysasiakkaat. Miksikö? Muun muassa siksi, että

• etäasiakas pääsee apteekkiin parilla klikkauksella ja saa samaa kasvokkain-palvelua kuin apteekissa vieraillessaan
  • asiointi ei vaadi muutoksia apteekin toimintatapoihin ja ohjelmistoihin – nykyisiin asiakaspäätteisiin lisätään vain kamera ja vastamelukuuloke
  • palvelun asentaminen apteekkiin ja henkilöstön koulutus kestää noin kaksi tuntia
  • asiakkaiden tekemien maksujen vastaanottamista varten apteekki lisätään Checkout Finlandin mobiilimaksupalveluun
  • maksujen seuranta ja mahdolliset tehtyihin maksuihin vaadittavat muutokset onnistuvat helposti suoraan Videoapteekki®-palvelussa
  • palvelu tuottaa toimitustarran, oli sitten kyseessä apteekista nouto, kotiin kuljetus tai noutolaatikostosta haku
  • Videoapteekki® täyttää viranomaisvaatimukset - tänään ja huomenna

Avaimet käteen -toimituksen kuuluu kaikki tarvittava:

• -koulutus apteekin tiloissa
  • -kameran ja vastamelukuulokkeet yhteen työasemaan
  • -A5 asiakasesitteet ja tiskitelineet
  • -Olemme Videoapteekki®-julisteita
  • -SOME-paketti
  • -valmiita printtimedian aineistoja
  • -palvelusta asiakkaille kertovat filmit ja still-kuvat apteekin näytöille.

Palvelun hinta on 150 euroa kuukaudessa. Alussa perimme 3000 euron perustamismaksun. Apteekkari voi siirtää palvelun uuteen apteekkiin ilman perustamismaksua.

Kysymykset, tilaukset ja muut yhteydenotot sivuilta www.remomedi.com löytyvällä yhteydenottokaavakkeella, sähköpostilla myynti@remomedi.com -osoitteeseen tai soittamalla numeroon 0400 897 014.