Huippupalvelua Säästöpankista – vuodesta toiseen

Säästöpankin asiakastyytyväisyys on todistetusti huippua vuosi toisensa jälkeen. Kansainvälisen EPSI Rating -tutkimuksen mukaan Säästöpankin asiakkaat ovat olleet Suomen tyytyväisimpien pankkiasiakkaiden joukossa vuodesta 2010, jolloin Säästöpankit tulivat tutkimukseen mukaan omana ryhmänään.

Tänään julkaistun analyysin mukaan Säästöpankin asiakkaiden kokonaistyytyväisyyttä mittaava indeksiluku (EPSI) on sama kuin toissa vuonna ja aavistuksen alempi kuin viime vuonna. Kaikkien pankkien vertailussa Säästöpankin EPSI-luku on alan toiseksi paras.

Kaikilla muilla alueilla Säästöpankin asiakkaiden tyytyväisyys on parantunut viime vuodesta. Näitä alueita ovat pankin imago, asiakkaiden odotukset, tuotelaatu, palvelulaatu, asiakkaan saama vastine rahalleen ja asiakasuskollisuus.

”Suuret kiitokset asiakkaillemme tästä suurenmoisesta palautteesta. Kiitos kuuluu loistavalle henkilökunnallemme, joka toimii joka päivä asiakasläheisesti ja palvelee jokaista asiakasta henkilökohtaisesti. Ainutlaatuiset asiakaskohtaamiset ovat yksi tärkeimmistä tavoitteistamme, ja henkilöstömme tekee ne mahdollisiksi”, toteaa Säästöpankkiliiton toimitusjohtaja Pasi Kämäri.

Lisätietoja:

Säästöpankkiliiton toimitusjohtaja Pasi Kämäri, puh. (09) 5480 5240, 0500 688 222, pasi.kamari@saastopankki.fi.

Linkki: EPSI Ratingin tiedote 1.10.2012

• asiakastyytyväisyys