EMO 2015

EMO 2015

Saint-Gobain Abrasives osallistuu upeassa Fieramilano-messukeskuksessa järjestettäville EMO MILANO 2015; The World Machine Tool Exhibition -messuille 5.-10. lokakuuta 2015.

Tulevaisuutta rakentavat koneet, huippuratkaisut, jotka mahdollistavat ihmiskunnan tavoittelemien päämäärien saavuttamisen ja teknologiat, joiden kehityksestä elämänlaatu riippuu: tämän ja paljon muuta löydät EMO MILANO 2015 -messuilta.

Alan kiistattomasti tärkeimmät ja parhaat EMO-messut tarjoavat valmistavan sektorin toimijoille erinomaisen mahdollisuuden vertailla tuotteita ja näillä messuilla teollisten järjestelmien kysyntä ja tarjonta kohtaavat alan trendeistä riippumatta.

Saint-Gobain esittelee Nortonin ja Winterin innovatiivista hiomateoknologiaa työkalumarkkinoille, ilmailualalle, autoteollisuudelle ja yleisesti tekniikan alalle, Halli 14, Osasto 21.

Lisätietoa saat vierailemalla sivulla:

Liitetyt tapahtumat