Uudet ja paremmat pakkaukset katkaisulaikoille

Uudet ja paremmat pakkaukset katkaisulaikoille

Vuonna 2017 esittelimme muovipakkaukset korkean suorituskyvyn katkaisulaikoillemme ja nyt kaikki Nortonin ja Flexovitin parhaiten myyvät katkaisulaikat saavat muovipakkaukset. Muovipakkaus korvaa tavallisen pahvipakkauksen. Pahvissa on monia huonoja puolia, sillä se voi helposti vahingoittua kuljetuksen aikana ja se on herkkä kosteudelle, joten saamasi laikka saattaa olla vahingoittunut. Uudet muovipakkauksemme ovat erittäin käytännöllisiä ja suojaavat katkaisulaikkoja huomattavasti paremmin. Suurempaan pakkaukseen mahtuu 100 katkaisulaikkaa ja pienempään noin 25 kappaletta.

Uusi pakkaus tarjoaa täydellisen suojan katkaisulaikoille. Pakkaukset ovat vedenkestäviä, joten ne suojaavat laikkoja kuljetuksen aikana sateelta, kosteudelta tai mahdollisilta vuodoilta. Saapuessaan pakkaus on sinetöity ja se voidaan helposti sulkea ja avata, joten katkaisulaikat on helppo pitää kunnossa varastoinnin aikana.

Pakkaus on kestävä vaihtoehto perinteisiin ratkaisuihin verrattuna. Tiedämme, että kaikki pakkaukset voivat olla haitallisia ympäristölle ja materiaalin vaihto pahvista muoviin saattaa herättää erilaisia mielipiteitä. Tutkimukset ovat kuitenkin osoittaneet että pahvi, vaikka onkin helppo kierrättää, aiheuttaa huomattavia päästöjä valmistusvaiheessa – aina massasta painoon saakka. Saint-Gobainilla on erittäin korkeat ympäristövaatimukset ja siksi uudet pakkauksemme ovat täysin kierrätettäviä. Kannustamme myös sinua kierrättämään pakkaukset käytettyäsi kaikki katkaisulaikat, sillä näin voit olla mukana kiertotaloudessa.