Kyperhyökkäyksen vaikutukset – Päivitys 13.7.2017

Kyperhyökkäyksen vaikutukset – Päivitys 13.7.2017

Kuten myös monet muut suuryritykset, joutui Saint-Gobain tiistaina 27. kesäkuuta kyperhyökkäyksen kohteeksi, mutta tilanne on nyt vakaa.

Sähköposti, puhelin ja faksi toimivat.

Asiakaspalveluun sähköpostia voi lähettää entiseen tapaan osoitteeseen order.se@saint-gobain.com.

Henkilökunnan sähköpostiosoitteet ja puhelinnumerot löytyvät: Yhteyshenkilöt

27.6.2017 klo 12.30 ja 10.7.2017 välisenä aikana lähetetty sähköposti on voinut kadota. Jos olette lähettäneet sähköpostia kyseisenä ajankohtana, pyydämme teitä ystävällisesti lähettämään viestinne uudelleen.

Tuotanto ja lähetykset ovat toimineet jo jonkin aikaa, mutta myöhästymisiä voi esiintyä.

Loman vuoksi olemme suljettuna viikot 29-30 ja auki jälleen 31. heinäkuuta.