Norton on mukana Automechanika 2016 -messuilla

Norton on mukana Automechanika 2016 -messuilla

Norton, maailman johtava hioma-alan tavaramerkki, esiintyy Automechanika 2016 –messuilla Frankfurtissa 13. – 17. syyskuuta. Messuilla Norton esittelee uusimmat hioma- ja kiillotusratkaisut automaalaamoille ja peltikorjaamoille.

Automechanika on maailman suurin kansainvälinen autoteollisuuden toimijoiden kokoontumispaikka. Norton esittelee uusimmat ratkaisut ja tuotteet metallintyöstöön, pintakäsittelyyn, karkeaan ja hienoon hiontaan, kiillotukseen ja maalaukseen. Nortonin osastolla esitellään myös Dynabraden hioma- ja kiillotuskoneet.

Tervetuloa tapaamaan meitä Halliin 11.1, osastolle D23.

Liitetyt tapahtumat