Saint-Gobain Abrasives on mukana kansainvälisillä rautakauppa-alan messuilla  - Eisenwarenmesse

Uutinen -

Saint-Gobain Abrasives on mukana kansainvälisillä rautakauppa-alan messuilla - Eisenwarenmesse

Saint-Gobain Abrasives, maailman johtava hiomatuotteiden valmistaja, on näytteilleasettajana Kölnissä, Saksassa 9.-12. maaliskuuta 2014 järjestettävillä kansainvälisillä rautakauppa-alan messuilla – Eisenwarenmesse (halli 10.2, osasto A-009). Messuilla lanseerataan useita uutuuksia, muun muassa uusi napalaikkojen sukupolvi, hiomatuotteita tee-se-itse  -töihin ja auton korjaukseen sekä koneita ja laikkoja rakentamiseen.

Messuilla esitellään napalaikkojen uusi sukupolvi, Norton Quantum Fast Cut, jonka hiomateknologia on aivan uudenlainen ja jossa valmistajan mukaan keraaminen hioma-aine yhdistettynä pehmeään sideaineeseen aikaansaa paremman aineenpoiston.  Norton Quantum Fast Cutissa on lisäksi alhaisempi tärinätaso kuin tavallisissa napalaikoissa, mikä lisää käyttäjien työmukavuutta.

Tee-se-itse  -käyttäjille esitellään uusi valikoima hioma- ja kiillotustuotteita auton korjaukseen, esimerkiksi metallin, muovin, tasoitteen, pakkelin ja lakan hiontaan. Nämä uudet, Nortonin Expert-valikoimaan kuuluvat tuotteet ovat saatavilla myöhemmin vuoden 2014 aikana. Ammattikäyttöön lanseerataan uusi valikoima hiomapaperia, jota voi käyttää joko käsin tai koneella tapahtuvaan hiontaan. Hiomapaperi on kestävää, sillä on pitkä käyttöikä ja sitä käytetään puun, värin, metallin, lakan ja kipsin sekä karkeaan että hienoon hiontaan.

Rakennustöihin esitellään muun muassa uudet, kevyet, käsikäyttöiset Clipper-bensaleikkurikoneet.  Lisäksi esitellään useita timanttilaikkoja kuten esimerkiksi Duo Extreme+, jonka avulla katkaisu ja sahaus on nopeampaa kuin perinteisillä laikoilla sekä  4x4 Explorer+, jota voi käyttää useille erilaisille materiaaleille.

Lisätietoa osoitteesta http://www.eisenwarenmesse.com/en/iem/home/index.php

Liitetyt tapahtumat