Flexovit lanseeraa uusia fiiberilaikkoja

Flexovit lanseeraa uusia fiiberilaikkoja

Flexovit lanseeraa uuden fiiberilaikkasarjan metallin hiontaan. Uusien FX170 laikkojen hioma-aine on alumiinioksidia, minkä ansiosta aineenpoisto on hyvä ja laikkojen käyttöikä pitkä.

Uudet fiiberilaikat on tarkoitettu käytettäväksi kulmahiomakoneessa ja niitä on saatavilla halkaisijamitoilla 115, 125 ja 180 mm ja jyväkoossa 16 – 120. Valikoimaan kuuluu lisäksi nailonista valmistettuja tukilaikkoja kovuudella Medium ja Hard 5/8”- tai M14-kierteellä.

Fiiberilaikkoja käytetään tukilaikan kanssa kulmahiomakoneissa esimerkiksi raudan, teräksen ja ruostumattoman materiaalin työstöön. Flexovitin uusien fiiberilaikkojen FX170 hioma-aine on alumiinioksidia, jonka ansiosta käyttöalue metallinhionnassa on laaja. FX170 sopii erittäin hyvin teräksen, metalliseoksien, saumojen, levyjen ja valukappaleiden hiontaan. Laikan selän paksuus on jyvän koosta riippuen 0,8 tai 0,6 mm, mikä takaa laikan pitkän käyttöiän.

”Flexovitin uusilla fiiberilaikoilla on erittäin hyvä hinta/laatusuhde ja niillä voidaan metallin hionta suorittaa taloudellisesti”, kertoo Timo Sutinen, Saint-Gobain Abrasives AB:n Suomen myyntivastaava.

Katso myös  http://www.saint-gobain-abrasives.com/

Saint-Gobain Abrasives on Pohjoismaiden johtava hiomatuotteiden toimittaja. Yritys on osa maailman suurinta hiomatuotteita valmistavaa yritystä, Saint-Gobain Abrasivesia. Saint-Gobain Abrasives soveltaa viimeisintä teknologiaa, johtaa uusien hiomatuotteiden kehitystä sekä tarjoaa useita tunnettuja tuotemerkkejä kuten Norton, Clipper, Nimbus, Flexovit, Winter ja Baystate.