Uuden timanttilaikkavalikoiman avulla katkaiset kuin supersankari ja tunnet itsesi voittamattomaksi!

Tiedote -

Nyt lanseerattava Norton Clipper Invincible on ainutlaatuinen timanttilaikka, jonka suorituskyky on kerta kaikkiaan legendaarinen. Uusi timanttilaikka on varustettu turvallisilla timanttisegmenteillä, joiden kiinnityksessä hyödynnetään iHD-teknologiaa.

Nortonin Infiltrated High Density -teknologia (iHD) on tämän vuosisadan merkittävin läpimurto. iHD:n avulla timanttisegmentit integroidaan laikan runkoterään. Patentoidussa valmistusprosessissa segmentin rakenne kyllästetään sideaineella, joka pitää timanttihiukkaset kiinni segmentissä. Valmistajan mukaan timanteista saadaan näin paras mahdollinen hyöty, ja lisäksi suorituskyky paranee ja laikan käyttöikä pitenee.

Norton Clipper Invincible sopii erinomaisesti kaikenlaisten rakennusmateriaalien katkaisuun niin johdollisiin kuin akkukäyttöisiinkin laitteisiin. iHD-teknologian ansiosta timanttisegmentit ovat integroituna laikan runkoterään, mikä parantaa suorituskykyä ja pidentää käyttöikää. Kiinnitystekniikan luoman yhtenäisen rakenteen ansiosta segmenttien rikkoutuminen on erittäin epätodennäköistä, mikä takaa käyttäjän turvallisuuden.

Invincible-laikka tehostaa työntekoa, sillä se sopii kaikenlaisten rakennusmateriaalien katkaisuun. Käyttäjä ei tarvitse useita eri laikkoja eri materiaaleille, jolloin aikaa säästyy ja katkaisuprosessin tehokkuus kasvaa. Nortonin Infiltrated High Density -teknologia (iHD) pidentää laikan käyttöikää merkittävästi verrattuna muihin samantapaisiin (laserhitsattuihin tai sintrattuihin) laikkoihin, joita markkinoilla on tarjolla.

Norton Clipper Invincible -laikan segmentit ovat suurimmillaan 12 mm korkeita, ja laikkoja on saatavilla 115 ja 125 mm:n halkaisijalla. Laikassa on pienet lovet segmenttien välissä, mikä mahdollistaa miellyttävämmän käyttökokemuksen.

”iHD-teknologian ansiosta timanttisegmentit integroidaan laikan runkoterään, mikä parantaa suorituskykyä ja pidentää käyttöikää. Kiinnitystekniikan luoman yhtenäisen rakenteen ansiosta segmenttien rikkoutuminen on erittäin epätodennäköistä, mikä takaa käyttäjän turvallisuuden”, kertoo Timo Sutinen, Saint-Gobain Abrasives AB:n Suomen myyntijohtaja.

Lisätietoja: www.nortonabrasives.com

Saint-Gobain Abrasives on Pohjoismaiden johtava hiomatuotteiden toimittaja. Yritys on osa maailman suurinta hiomatuotteita valmistavaa yritystä, Saint-Gobain Abrasivesia. Saint-Gobain Abrasives soveltaa viimeisintä teknologiaa, johtaa uusien hiomatuotteiden kehitystä sekä tarjoaa useita tunnettuja tuotemerkkejä kuten Norton, Clipper, Flexovit ja Winter.