Uusi lamellilaikka tehokkaampaan hiontaan

Uusi lamellilaikka tehokkaampaan hiontaan

Norton lanseeraa uuden lamellilaikan, joka parannetuilla ominaisuuksillaan takaa tehokkaamman metallin hionnan.

Uudessa Norton X-Treme –lamellilaikassa on erittäin vahva uudelleen kehitetty puuvillatausta ja hioma-aineena uuden sukupolven Norzon. Vahva tausta tekee lamellilaikasta erittäin vastustuskykyisen kulutusta ja särkymistä vastaan, mikä valmistajan mukaan takaa pidemmän eliniän. Käytettävä hioma-aine on tarkoitettu raudan, teräksen ja ruostumattoman teräksen viimeistelyyn, ja se takaa nopean aineenpoiston.

Kulmahiomakoneeseen tarkoitettuja lamellilaikkoja on saatavissa eri versioina: suora lasikuiturunko 125 mm:n halkaisijalla, suora nailonrunko 115 ja 125 mm:n halkaisijalla ja kupera lasikuiturunko 115, 125 ja 180 mm:n halkaisijalla. Lamellilaikkoja on saatavissa karkeuksissa 40, 60, 80 ja 120.

”Tämän uuden kulmahiomakoneisiin tarkoitettujen lamellilaikkojen valikoiman myötä hionta sujuu nopeammin ja tehokkaammin, mikä puolestaan laskee hionnan kokonaiskustannuksia”, toteaa Timo Sutinen, Saint-Gobain Abrasivesin Suomen myyntijohtaja.

Katso myös www.saint-gobain-abrasives.com

Saint-Gobain Abrasives on Pohjoismaiden johtava hiomatuotteiden toimittaja. Yritys on osa maailman suurinta hiomatuotteita valmistavaa yritystä, Saint-Gobain Abrasivesia. Saint-Gobain Abrasives soveltaa viimeisintä teknologiaa, johtaa uusien hiomatuotteiden kehitystä sekä tarjoaa useita tunnettuja tuotemerkkejä kuten Norton, Clipper, Nimbus, Flexovit, Winter ja Baystate.