Uutinen -

Gartner, IDC ja Forrester: SAP SuccessFactors markkinoiden johtava pilvipohjainen HCM-ratkaisu

Ohjelmistoyhtiö SAP:n pilvipohjainen SAP SuccessFactors on rankattu markkinoiden johtavaksi HCM-ratkaisuksi (human capital management) maailman suurimpien tutkimusyhtiöiden Gartnerin, IDC:n ja Forresterin toimesta. Kaikkiaan kahdeksan analyytikkoraporttia nimeää SAP SuccessFactorsin alansa johtavaksi ratkaisuksi. Raportit korostavat sen käyttäjäystävällisyyttä ja jatkuvaa uudistumista uusien innovaatioiden avulla.

"Nykypäivän työntekijöillä on korkeat odotukset yritysten heille tarjoamia ratkaisuja kohtaan. Niiden tulee olla reaaliaikaisia, helppoja ja hauskoja käyttää - myös mobiilisti - sekä yhteistoiminnan ja jatkuvan palautteen mahdollistavia. Yli 45 miljoonaa ihmistä yli 6000 organisaatiossa maailmanlaajuisesti luottaa SAP:n ratkaisuihin. Tavoitteemme on kehittää ratkaisuistamme entistä käyttäjäystävällisempiä sekä yksinkertaistaa organisaatioiden prosesseja. SAP SuccessFactors todentaa erinomaisesti SAP:n visiota, jonka mukaan haluamme parantaa ja yksinkertaistaa ihmisten työpäivää”, sanoo Johan Made, joka vastaa SAP:n pilvisovelluksista Pohjoismaissa.

Kahdeksan analyytikkoraporttia ovat:

1. Forrester Wave, Learning and Performance Management, Q4 2016 Vendor Analysis Report

2. Gartner Critical Capabilities, Cloud HCM Suites for Midmarket and Large Enterprises 2016 Report

3. Gartner Magic Quadrant, Cloud HCM Suites for Midmarket and Large Enterprises 2016 Report

4. IDC MarketScape, Worldwide Integrated Talent Management 2016 Vendor Assessment

5. IDC MarketScape, Worldwide Recruiting in Integrated Talent Management 2016 Vendor Assessment

6. IDC MarketScape, Worldwide Performance Management in Integrated Talent Management 2016 Vendor Assessment

7. IDC MarketScape, Worldwide Learning Management in Integrated Talent Management 2016 Vendor Assessment

8. IDC MarketScape, Worldwide Compensation Management in Integrated Talent Management 2016 Vendor Assessment

Lataa raportit tästä linkistä.

Alkuperäinen uutinen.

• Tietokone, Televiestintä, IT

• hr
  • hcm