HMD Global ja Kesko palkittiin SAP-hankkeistaan Regional Quality Awardseissa

Uutinen   •   Huhti 17, 2018 09:42 EEST

Ohjelmistoyhtiö SAP levitti punaisen maton ja palkitsi yrityksiä Regional Quality Awards -kilpailussa. Gaalaillalliselle Print Media Academyssa Heidelbergissä osallistui yli 100 vierasta. SAP järjestää kilpailun yhteistyössä Intelin kanssa ja nyt siinä etsittiin viime vuonna laadukkaasti toteutettuja yritysten liiketoimintaa tukevia SAP-tietojärjestelmähankkeita. HMD Global Oy ja Kesko Oyj palkittiin pronssisijoilla sen jälkeen, kun ne olivat voittaneet omat sarjansa Pohjoismaissa ja Baltiassa. Kilpailussa on kaikkiaan kolme sarjaa. HMD Global sai pronssia Business Transformation -sarjassa ja Kesko Innovation-sarjassa.

Vuosittain järjestettävä SAP Quality Awards -kilpailu on jakanut tunnustusta menestyksekkäille SAP-järjestelmähankkeille paikallisella ja alueellisella tasolla jo vuodesta 2005 alkaen. Kilpailussa palkitaan yrityksiä, jotka ovat saavuttaneet merkittäviä liiketoimintahyötyjä onnistuneen SAP-implementaation avulla. Se myös jakaa tunnustusta SAP-kumppaneille, jotka ovat tukeneet asiakasyrityksiä niiden järjestelmähankkeissa. HMD Globalin kumppanina toimi Headstart ja Keskon Tieto.

Menestyäkseen SAP Quality Awards -kilpailussa yritysten on täytettävä mahdollisimman hyvin SAP:n 10 laatuperiaatetta, mukaan lukien it-hankkeen avainmittarit ja tulokset, kuten:

• Laatu, kustannukset ja implementoinnin nopeus
  • Jatkuva asiakkaan henkilöstön sitouttaminen ja hyvä käyttökokemus
  • Liiketoiminnan moninaisten tavoitteiden saavuttaminen
  • Onnistunut hankkeen miehitys, hallintotapa sekä riskien- ja muutoksenhallinta

Kommentit (0)