Uutinen -

Katso video: "Plan Internationalin tietohallintojohtaja - kun IT ratkookin bisnesongelmia"

SAP on haastatellut useita eri yrityksiä tietotekniikasta ja johtajuudesta. Haastattelusarjan uusimmassa videossa SAP:n asiakas Plan International kertoo, kuinka he voivat tietotekniikan ansiosta siirtää henkilöstöä entistä nopeammin kriisialueille maailmanlaajuisesti. Plan International on yksi maailman suurimmista ja vanhimmista lastenoikeusjärjestöistä.

Plan käyttää henkilöstöhallinnossaan SAP SuccessFactors -ratkaisua, joka antaa heille paremman näkymän henkilöstöön ja vastaa kysymyksiin kuka tekee mitä missäkin osassa organisaatiota.

"Liiketoimintajohto ymmärtää nykyään entistä paremmin IT:n tarjoamat mahdollisuudet. IT ei ole enää vain liiketoimintaa palveleva tukifunktio, vaan aidosti liiketoiminnan ongelmia ratkova kumppani", sanoo Plan Internationalin globaali tietohallintojohtaja Jon Winder.

Katso Jon Winderin haastattelu

• Tietokone, Televiestintä, IT

• successfactors
  • pilvipalvelut