Marika Auramo siirtyy SAP:n pääkonttoriin USA:han

Uutinen   •   Helmi 07, 2017 11:46 EET

Marika Auramo on nimitetty SAP:n globaalin Database and Data Management -yksikön operatiiviseksi johtajaksi (COO, Chief Operating Officer). Auramo aloittaa uudessa tehtävässään SAP:n pääkonttorissa Philadelphiassa helmikuun aikana. Hän siirtyy tehtävään SAP:n palvelutoimialojen Euroopan, Lähi-Idän ja Afrikan alueen (EMEA) johtajan paikalta.

SAP Database and Data Management -yksikkö vastaa liikevaihdoltaan yhtiön suurimmasta ratkaisualueesta, jonka alle kuuluvat muun muassa SAP:n pilvipohjaiset digitaaliset ratkaisut ja HANA-teknologia-alusta. Auramo johtaa mm. yksikön strategiatiimiä ja vastaa globaalien toimintamallien ja prosessien kehittämisestä. Yksikössä on noin 2 500 työntekijää.

Auramo on aiemmin toiminut SAP:n Suomen maajohtajana, Pohjoismaiden innovaatiojohtajana ja Palvelut-toimialan johtajana EMEA-alueella. ”Esimieheni ovat läpi koko työurani kannustaneet minua ottamaan vastaan uusia haasteita ja oppimaan uutta”, Auramo kiittää.

Kommentit (0)