Microsoft valitsi SAP SuccessFactorsin globaaliksi HR-järjestelmäkseen

Ohjelmistoyhtiö SAP ilmoitti Microsoftin valinneen pilvipohjaisen SAP® SuccessFactors® HCM Suite -sovelluskokonaisuuden yhtiön globaaliksi henkilöstöhallinnon ratkaisuksi. Sen piiriin kuuluvat kaikki Microsoftin 114 000 täysiaikaista työntekijää.

Microsoft valitsi SAP SuccessFactors -ratkaisun, mukaan lukien SAP SuccessFactors Employee Central, sen globaalin ulottuvuuden, joustavuuden, laajennettavuuden sekä avoimen alustan strategian vuoksi. Uuden HR-ratkaisun avulla Microsoftin tavoitteena on vähentää kustannuksia, tehostaa toimintaa sekä ennen kaikkea tarjota työntekijöilleen entistä parempi työntekijäkokemus, mikä tukee yhtiön ”mobiili ja pilvi ensin” -filosofiaa. Tällä on merkittävä vaikutus uusien työntekijöiden rekrytointiin ja henkilöstön sitouttamiseen sekä liiketoiminnan kehittämiseen.

Alkuperäinen englanninkielinen tiedote

• Tietokone, Televiestintä, IT

• hr
  • sap successfactors