Microsoft valitsi SAP SuccessFactorsin globaaliksi HR-järjestelmäkseen

Uutinen   •   Marras 18, 2016 10:15 EET

Ohjelmistoyhtiö SAP ilmoitti Microsoftin valinneen pilvipohjaisen SAP® SuccessFactors® HCM Suite -sovelluskokonaisuuden yhtiön globaaliksi henkilöstöhallinnon ratkaisuksi. Sen piiriin kuuluvat kaikki Microsoftin 114 000 täysiaikaista työntekijää.

Microsoft valitsi SAP SuccessFactors -ratkaisun, mukaan lukien SAP SuccessFactors Employee Central, sen globaalin ulottuvuuden, joustavuuden, laajennettavuuden sekä avoimen alustan strategian vuoksi. Uuden HR-ratkaisun avulla Microsoftin tavoitteena on vähentää kustannuksia, tehostaa toimintaa sekä ennen kaikkea tarjota työntekijöilleen entistä parempi työntekijäkokemus, mikä tukee yhtiön ”mobiili ja pilvi ensin” -filosofiaa. Tällä on merkittävä vaikutus uusien työntekijöiden rekrytointiin ja henkilöstön sitouttamiseen sekä liiketoiminnan kehittämiseen.

Alkuperäinen englanninkielinen tiedote

Kommentit (0)

Kommentti

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/fi/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.