Neste Oil valitsi SAP:n toiminnanohjausjärjestelmän

Neste Oil on valinnut SAP:n toiminnanohjausjärjestelmänsä teknologiatoimittajaksi. Uudella järjestelmällä Neste Oil tavoittelee parempaa ja tarkempaa liiketoiminnan ohjaamiseen vaikuttavaa tietoa. Järjestelmä kohentaa liiketoiminnan tehokkuutta ja siten myös kannattavuutta.

"Olemme valmistelleet tätä liiketoiminnan ja toimintatapojen muutoshanketta huolellisesti. SAP:n koetellut ratkaisut ja vahva öljy- ja kemianalan osaaminen mahdollistavat tavoiteltujen hyötyjen nopean saavuttamisen", Neste Oilin teknologiajohtaja Lars Peter Lindfors sanoo.

"Olemme iloisia, että yksi Suomen suurimmista yrityksistä ja öljy- ja kemianteollisuuden kansainvälinen huippuosaaja valitsi SAP:n ratkaisut. Tämä on luottamuksen osoitus vahvaa toimialaosaamistamme kohtaan, jota nyt voimme tarjota suomalaisen alan yrityksen käyttöön", sanoo SAP:n Suomen maajohtaja Marika Auramo.

Linkki Neste Oilin alkuperäiseen tiedotteeseen

• Tietokone, Televiestintä, IT

• toiminnanohjaus
  • toiminnanohjausjärjestelmä