Uutinen -

Nimitys SAP Finlandin johtoryhmään – Petri Juusela johtamaan Suomen presales-toimintoja

Ohjelmistoyhtiö SAP Finlandissa Petri Juusela on nimitetty presales manageriksi ja johtoryhmän jäseneksi. Tehtävässään Juusela vastaa SAP Finlandin presales -toiminnoista.

Juusela siirtyy uuteen tehtävään SAP Finlandin Business Transformation Services -yksikön vetäjän paikalta, jossa hän toimi vuodesta 2013 lähtien. Hän on aikaisemmin vastannut myös SAP:n Value Engineering -toiminnoista Suomessa ja Ruotsissa. Juuselalla on pitkä kokemus erilaisista tietotekniikan sekä liikkeenjohdon konsultoinnin tehtävistä ICL Datalta ja Deloittelta. Tämän lisäksi hän on työskennellyt teollisuudessa tuotannon ja IT:n johtotehtävissä. Juuselalla on tuotantotalouden diplomi-insinöörin tutkinto Lappeenrannan teknisestä yliopistosta ja MBA-tutkinto Helsingin kauppakorkeakoulusta.

”Digitaalisuus muuttaa liiketoiminnan perusteita radikaalisti. Yritysten on oltava jatkossa joustavampia, nopeampia ja kokeilevampia kuin aikaisemmin. Monessa suomalaisessa yrityksissä mietitään parhaillaan, kuinka IT-järjestelmiä tulisi muuttaa, jotta uudet liiketoimintamallit ja ketterämpi toiminta olisivat mahdollista. SAP:n seuraavan sukupolven SAP S/4 HANA -yrityssovellukset tarjoavat perustan digitaaliselle transformaatiolle. On mielenkiintoista olla mukana tukemassa suomalaisia yrityksiä uuden teknologian hyödyntämisessä”, sanoo Juusela.

• Tietokone, Televiestintä, IT