SAP ja Bilot toimittavat yhteistyössä verkkokaupan ratkaisuja pilvestä

Maailman suurin yritysohjelmistojen valmistaja SAP ja kansainvälisesti kasvava suomalainen ohjelmisto- ja IT palvelutalo Bilot ovat sopineet hybris-verkkokaupparatkaisujen toimittamista pilvestä SAP McaaS (Managed Cloud as a Service) mallin mukaisesti.

Bilot on johtava SAP:n myynnin, verkkokaupan ja analytiikkaratkaisujen toimittaja, joka pystyy tarjoamaan edistykselliset asiakasrajapinnan kokonaisratkaisut SAP-ympäristöihin. hybris on Gartnerin ja Forresterin markkinatutkimusten mukaan johtava monikanavaratkaisu ja olennainen osa SAP:n Customer Engagement and Commerce (CEC) –pilvikokonaisuutta.

”Bilotin vahvuus on pitkä kokemus kansainvälisestä yritystason verkkokaupasta ja SAP:n uusimpien pilvi- ja analytiikkaratkaisujen hyödyntämisestä sekä niiden sovittamisesta asiakkaiden liiketoimintaympäristöön. Asiakaskokemukset toimituksista ovat olleet erinomaisia. Bilot on loistava kumppani SAP:n pilvistrategian toteuttamiselle myös Suomen rajojen ulkopuolella” – sanoo SAP:n Pohjois- ja Baltian maiden innovaatiojohtaja Marika Auramo.

Lue lisää Bilotin lehdistötiedotteesta

• Talous, rahoitus

• pilvipalvelut
  • sap cloud