SAP julkisti uuden työkalun markkinoinnin ammattilaisille

Ohjelmistoyhtiö SAP julkisti tänään markkinoinnin ammattilaisille suunnatun työkalun, jonka avulla markkinoijia voi tehdä entistä kohdistetumpia kampanjoita, saavuttaa uusia kohderyhmiä sekä paremman konversion. Käyttämällä Facebookin skaalautuvaa Custom  Audiences -toiminnallisuutta kohdentamiseen, markkinoijat voivat hyödyntää ensimmäisen osapuolen asiakastietoja, joiden avulla halutut kohderyhmät tavoitetaan Facebookissa.

Käytettäessä SAP®-ratkaisua asiakkaiden sitouttamiseen on arvioitu, että yritykset voivat toteuttaa yksinkertaisia ja nopeita kampanjoita sekä saavuttaa kaupalliset tavoitteensa kustannustehokkaasti. Lisäksi ratkaisun on tulevaisuudessa visioitu tarjoavan mahdollisuuden seurata kampanjan tehokkuutta entistä suuremmalla tarkkuudella. Uuden työkalun julkistus tehtiin SAP TechEd® && d-code® -tapahtumassa, joka pidettiin 11-13.11. Berliinissä.

Linkki alkuperäiseen englanninkieliseen tiedotteeseen

• Talous, rahoitus