SAP:lta aloitusohjelma esineiden internetin hyödyntämiseen

Ohjelmistoyhtiö SAP on julkistanut SAP® Leonardo -nimeä kantavan aloitusohjelman esineiden internetin (IoT) hyödyntämistä varten. Ohjelman avulla yritykset voivat verkottaa laitteet, ihmiset ja prosessit toisiinsa ja hyödyntää esineiden internetiä liiketoiminnassaan. SAP ilmoitti viime vuonna investoivansa 2 miljardia euroa IoT:hen seuraavan viiden vuoden aikana. SAP:n IoT-portfolio sisältää joustavat ja monipuoliset sovellukset ja käyttötapaukset eri toimialoille.

Uuden aloitusohjelman avulla SAP auttaa organisaatioita ottamaan ensimmäisen askeleen IoT:n käyttöönotossa. Asiakas voi hyödyntää IoT-teknologiaan keskittyvien SAP Leonardo Labsien globaalia osaamisverkostoa. Aloitusohjelmassa organisaatiot voivat ensin pilotoida IoT-ratkaisuja ja sen jälkeen toteuttaa IoT-strategioita ja -käyttöönottoprojekteja. IoT-ratkaisujen pilottivaiheessa ja ensimmäisen käyttövuoden ajan SAP tarjoaa asiakkaille ohjelmistoja ja palveluja yksinkertaiseen, kiinteään hinnoitteluun perustuen. Tämä lisää kustannusten läpinäkyvyyttä ja eliminoi budjetteihin liittyviä epävarmuuksia.

SAP järjestää ensimmäisen globaalin SAP Leonardo -tilaisuuden Frankfurtin KAP EUROPE -tapahtumassa 11.-12.7.2017. Tilaisuudessa SAP esittelee uusimmat IoT-innovaationsa ja liiketoimintastrategiansa.

Linkki englanninkieliseen tiedotteeseen

• Tietokone, Televiestintä, IT