The Digital Edge: Bjarn Schøn, Nilfiskin digitaalisten palveluiden johtaja, rakentaa täysin uusia ohjelmistopohjaisia palveluita 109-vuotiaassa yrityksessä

Uutinen   •   Kesä 27, 2019 17:05 EEST

Podcast: 109 vuotta sitten ensimmäinen imuri rullasi ulos Nilfiskin tuotantolinjalta. Yli vuosisata myöhemmin sekä Nilfisk että koko maailma on kasvanut – ja digitalisoitunut

Mutta miten Nilfiskin kaltainen arvostettu yhtiö voi muuttua digitaaliseksi? Ja miten menestyneet tuotteet voidaan kääntää suosituiksi palveluiksi?

Nilfiskillä näihin kysymyksiin pystyy vastaamaan henkilö nimeltään Bjarne Schøn. Hän johtaa digitaalista transformaatiota yhtiössä. Bjarn Schønin Digital Service -niminen tiimi työskentelee startupina organisaation sisällä.

Bjarnen ja hänen tiiminsä tehtävänä on luoda uusia ja älykkäitä puhdistuspalveluita.

Tule mukaan kuuntelemaan keskusteluamme Bjarnen kanssa siitä, miten löydetään ohituskaista digitalisaatioon yli sata vuotta vanhassa organisaatiossa.

Tässä jaksossa kuulet:

• siitä, miten Nilfisk käyttää olemassa olevaa dataa palveluidensa parantamiseen
  • siitä, miten Bjarne luo ”softatehdasta” tyhjästä Nilfiskin sisällä
  • Bjarnen työstä Microsoftin Bill Gatesille raportoivien globaalien innovaatiotiimien kanssa
  • Bjarnen kolme neuvoa muille innovaattoreille

Isännät: Jesper Schleimann, SAP EMEA North, digitaalisesta transformaatiosta vastaava johtaja

Lars Jacobsen, Computerworld Tanska, päätoimittaja

Podcast: Kuuntele keskustelu Bjarn Schøninkanssa.

Huomaa, että podcast on englanninkielinen.

Taustaksi Digital Edge Podcast -sarjasta:

Digital Edge on englanninkielinen podcast johtajuudesta, strategiasta ja liiketoiminnasta digitaalisessa ajassamme. Sitä isännöivät Tanskan Computerworldin päätoimittaja Lars Jacobsen ja Jesper Schleimann, digitaalisesta transformaatiosta vastaava johtaja, SAP EMEA North.

Sarjassamme haastattelemme päätöksentekijöitä 35 minuutin haastatteluissa. Niiden kautta tutkimme erilaisia haasteita ja sitä, miten data, suuret ideat ja uudet älykkäät teknologiat voivat parantaa maailmaamme ja siirtää liiketoimintamme digitaaliseen maailmaan. Podcastit tallennetaan Kööpenhaminan SAP Experience Centerissä ja ne löytyvät osoitteista www.computerworld.dk,www.sap.com/denmark/theedgejaiTunes.

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.