Uusia nimityksiä SAP:n Suomen johtoon

Ohjelmistoyhtiö SAP Finland Oy:n johtoryhmään on nimitetty uusia jäseniä. Ville Leivo vastaa jatkossa SAP:n konsultointipalveluista Suomessa. Hän on myös Pohjoismaiden Global Services & Support -johtoryhmän jäsen. Antti Makkonen on nimitetty SAP Finlandin talousjohtajaksi.

Leivon vastuulla ovat asiakkaille tarjotut konsultointipalvelut, joihin sisältyvät palvelumyynnin lisäksi SAP-hankkeiden ja -ohjelmien toimitusten laadunvarmistus. Hän on työskennellyt SAP:ssa vuodesta 2007 lähtien. Ennen siirtymistään nykyisiin tehtäviinsä Leivo toimi myynnin ja konsultoinnin eri tehtävissä SAP:ssa.

”SAP on kasvanut vahvasti pilviratkaisujen ja niihin liittyvien palveluiden saralla ja samalla uudistanut vauhdilla kaiken ytimessä olevaa toiminnanohjausjärjestelmää. On hienoa olla mukana näköalapaikalla auttamassa asiakkaitamme ja kumppaneitamme SAP-järjestelmien käyttöönotoissa ja tuessa”, Leivo sanoo.

Makkonen on ollut SAP:n palveluksessa yli 10 vuotta erilaisissa Business Control -tehtävissä sekä paikallisella että pohjoismaisella tasolla. Ennen talousjohtajan tehtäviä hän vastasi SAP:n pohjoismaisesta Service Operations- tiimistä.

“Uudesta tehtävästä tekee mielenkiintoisen se, että pääsen käytännössä kokemaan, kuinka SAP ottaa käyttöön omia taloushallinnon pilvipohjaisia S/4 HANA Finance -sovelluksia, sekä viemään tätä viestiä myös asiakkaille”, sanoo Makkonen.

• Tietokone, Televiestintä, IT

Taina Kaitala

Lehdistön yhteyshenkilö SAP Finlandin lehdistökontaktit, Viestintätoimisto Manifesto +358 50 372 3406

Lehdistön yhteyshenkilö Director Integrated Communications SAP Pohjoismaat +46 733 587798