Capgemini ja SAP yhteistyöhön Malmö Redhawksin kanssa

SAP ja Capgemini toimittavat yhdessä SAP Sports Onen jääkiekkojoukkue Malmö Redhawkseille. SAP Sports One on hallintaratkaisu, joka sopii erityisesti urheilujoukkueille ja -organisaatioille. Ratkaisu auttaa urheilujoukkueita digitalisoimaan liiketoimintansa. Hallinto koordinoidaan ja kaikki tieto treeneistä, tiimijohtamisesta ja lääketieteellisistä analyyseistä kerätään.

Uusi pilvipohjainen integroitu alusta toimii myös mobiilisti. Kun kaikki urheiludata integroidaan, saadaan käyttöön tärkeät analyysit ja näkemykset kestävyyttä, työmetodeja ja urheilijoiden kehittymistä varten.

Video:

• Urheilu

• sap cloud
  • pilvipalvelut
  • pilvipalvelualusta
  • pilvipalvelu
  • kumppani
  • cloud
  • big data
  • sap sports one
  • mobiili

SAP on SAP HANAn® päällä toimiva pilvipalveluyritys, joka on yrityssovellusohjelmistojen markkinajohtaja. Yhtiö auttaa erikokoisia yrityksiä kaikilla toimialoilla pääsemään parhaimpiin mahdollisiin tuloksiin: 77 % transaktioiden liikevaihdosta maailmassa kulkee jossakin vaiheessa SAP-järjestelmän kautta. Koneoppimis-, IoT- ja kehittyneen analytiikan teknologiamme auttavat asiakkaitamme muuntamaan liiketoimintansa älykkääksi. SAP tuo ihmisille ja organisaatioille syvää liiketoimintanäkemystä ja edistää yhteistyötä, jonka avulla ne pysyvät kilpailijoita edellä. Yksinkertaistamme teknologian yrityksille niin, että ne voivat käyttää ohjelmistojamme siten kuin haluavat – ilman katkoksia. Kattavan sovellus- ja palveluvalikoimamme avulla yli 413 000 julkishallinnon ja yritysasiakasta voivat toimia kannattavasti, muuntautua ympäröivän maailman mukana ja saada aikaan muutoksen. Globaalilla asiakkaiden, kumppaneiden, työntekijöiden ja ajatusjohtajien verkostollaan SAP auttaa omalta osaltaan yritysten toimintaa ja ihmisten elämää. Lisätietojawww.sap.comjawww.sap.com/finland