IBM ja SAP yhteistyöhön pilvipalveluissa

Ohjelmistoyhtiö SAP on valinnut IBM:n strategiseksi kumppanikseen yrityksille suunnattujen liiketoimintakriittisten sovellusten pilvi-infrastruktuuripalveluiden tarjoajana. Sopimuksen myötä asiakkaat voivat käyttää SAP® HANA Enterprise Cloud -ratkaisuja suoraan IBM:n skaalautuvasta, avoimesta ja tieturvallisesta pilvestä.

IBM:n pilviympäristön ansiosta asiakkaat voivat pyörittää SAP Business Suiten kaltaisia liiketoimintakriittisiä sovelluksia suoraan pilviympäristöstä sekä hallita SAP-työkuormia luotettavasti aina testiympäristöstä tuotantoon saakka. Lisäksi IBM:n pilviympäristö tarjoaa hallinnan ja läpinäkyvyyden yrityksen dataan. Avoimet standardit puolestaan mahdollistavat olemassa olevien teknologioiden vaivattoman yhdistämisen uusiin työkuormiin.

IBM:n pilviympäristö mahdollistaa myös yritysten omien tietoturvakäytäntöjen käyttöönottamisen ja laajentamisen. Lisäksi asiakkaat voivat joustavammin laajentaa toimintaansa ja mitoittaa pilviresurssit tarpeen mukaan sekä reagoida paremmin erilaisiin dataa koskeviin muutoksiin.

Linkki alkuperäiseen englanninkieliseen tiedotteeseen

• Tietokone, Televiestintä, IT

• pilvipalvelut
  • sap cloud