Tiedote -

Kun asiakas omistaa datan ja suhteet: SAP ottaa uuden lähestymistavan yritysratkaisuihin asiakkailleen

SAP esitteli tänään uuden sarjan CRM-sovelluksia, SAP C/4HANAn. Se auttaa yrityksiä vastaamaan kasvaneisiin asiakasodotuksiin aina kampanjoista palveluun. Samalla käynnistettiin SAP HANA Data Management Suite, alan ensimmäinen ratkaisu kattavaan tiedonhallintaan, jonka avulla yritykset voivat siirtää hajallaan olevia aineistoja yrityskäyttöön. SAP:n pääjohtaja Bill McDermott julkisti ratkaisun yhtiön vuosittaisessa konferenssissa SAPPHIRE NOW’ssa Orlandossa, Floridassa.

"SAP on nyt ensimmäisenä vahvistamassa asiakkaan valtaa jo status-quo-tilan saavuttaneessa CRM:ssä. Perinteiset CRM-järjestelmät koskevat vain ja ainoastaan myyntiä, kun taas SAP C/4HANA keskittyy käyttöön. Kaikilla yrityksen osilla on oltava sama kuva asiakkaasta. Jos kaikki SAP-sovellukset yhdistetään älykkääseen pilveen, jokainen asiakkaan aktiviteetti vaikuttaa suoraan toimitusketjuun”, kertoo Bill McDermott.

SAP C/4HANAn julkistus ajoittuu pian EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) voimaantulon 25.5.jälkeen. Nyt yritykset joutuvat tarkistamaan olemassa olevia CRM-investointejaan.

SAP C/4HANA on integroitu CRM-ratkaisu, joka ulottuu myynnin ulkopuolelle. Aiempien Hybris-, Gigya- ja CallidusCloud-yrityskauppojen jälkeen SAP kytkee nyt yhteen kaikki ratkaisut, jotka tuovat asiakkaille toimintaa helpottavia ominaisuuksia, kuten kuluttajien tietojen suojelu, markkinointi, kauppa, myynti ja asiakastuki.

Suurempi painopiste crowd-palveluun

Samalla SAP esittelee uutta hankintaansa eli sveitsiläisen yhtiön Coresystems AG:n. Tavoitteena on parantaa asiakaskokemusta kenttätyössä, erityisesti valmistavassa teollisuudessa, energia-alalla, teknologiassa ja tietoliikenteessä.

Coresystemsin palvelu tukee asiakaspalvelun reaaliaikaista suunnittelua ja käyttää AI-pohjaista teknologiaa niin kutsuttuun Crowd-palveluun. Tämä tarkoittaa sitä, että yrityksen ei tarvitse rajoittua omiin palvelutekniikkoihinsa, vaan se voi luottaa myös muiden työntekijöiden, freelancereiden ja yhteistyökumppaneiden tekniseen osaamiseen, sijaintiin ja saatavuuteen.

Lisätietoja SAP C/4HANAsta:

SAP C/4HANA-valikoima koostuu SAP Marketing Cloudista, SAP Commerce Cloudista, SAP Service Cloudista, SAP Customer Data Cloudista (myös Gigyan ratkaisuja) ja SAP Sales Cloudista (myös CallidusCloud-ratkaisuja). SAP Sales Cloud yhdistää SAP Hybris Revenue Cloudin ja SAP Hybris Cloud for Customerin (johon kuuluvat SAP Hybris Sales Cloud ja SAP Hybris Service Cloud).

Nämä pilvipohjaiset ratkaisut myytiin aiemmin nimellä SAP Hybris. Ne ovat nyt osa SAP:n sähköistä kaupankäyntiä ja asiakasyritysorganisaatiota SAP Customer Experience -liiketoimintayksikössä.

Klikkaa tästä lukeaksesi koko alkuperäinen lehdistötiedote englanniksi.

Tutustu: SAP News Center.Seuraa SAP:ia Twitterissä @sapnews ja @SAPFinland.

SAP:n suomalainen lehdistöhuone: http://www.mynewsdesk.com/fi/sap.

• Tietokone, Televiestintä, IT

• gdpr
  • cloud
  • sap cloud