SAP BusinessObjects –portfolio tuo modernin analytiikan yrityksiin

Johtava yritysanalytiikkaratkaisujen tarjoaja SAP julkisti joukon uusia ominaisuuksia ja toimintoja analytiikkaratkaisujensa portfolioon suurtapahtumassaan SAPPHIRENOWssa Orlandossa. Uusi valikoima pitää sisällään SAP® BusinessObjects™ Cloudin (aiemmin SAP Cloud for Analytics), joka kokoaa analytiikkatoiminnot yhdeksi ohjelmistoja palveluna tarjoavaksi SaaS-ratkaisuksi (Software as a service). Lisäksi uusi SAP BusinessObjects Enterprise -kokonaisuus vastaa uuden sukupolven yritysten digitaalisiin odotuksiin ja tarpeisiin.

SAP BusinessObjects on edelleen yleinen standardi yritysten business intelligence -ratkaisuksi. Tästedes kaikki SAP:n analytiikkaratkaisut kuuluvat SAP BusinessObjects -portfolion alle. Porfolio sisältää kattavan valikoiman nykyaikaisia analytiikkatyökaluja niin omissa järjestelmissä kuin pilvessä. Työkalut toimivat hyvin yhteen ja auttavat yrityksiä analysoimaan eri paikoissa sijaitsevaa dataa ja samalla ymmärtämään paremmin omaa liiketoimintaansa. Ratkaisut auttavat yrityksiä siirtymään helpommin uuden digitaalisen ajan vaatimuksiin. Tarjoamalla asiakkailleen uudet, mobiilit, eteen päin katsovat datavisualisointi- sekä big data –analysointivälineet yhdessä kokonaisuudessa SAP jatkaa voittokulkuaan yritysanalytiikkaratkaisuissa. Analytiikan hyödyntäminen tuo yrityksille selkeää liiketoiminta-arvoa, ja ratkaisut kehittävät yritysten innovointikykyä kaikkialla organisaatiossa.

SAP BusinessObjects Cloud Innovations

Uusien tarjolla olevien kyvykkyyksien myötä SAP BusinessObjects Cloud tarjoaa eheän ja integroidun pilvipohjaisen analytiikkatarjoaman, joka on suunniteltu SaaS-ratkaisun käyttöönottoon. Uudenaikaiset, kehittyneet BI-ominaisuudet pitävät sisällään visualisointeja ja tarinankerrontaominaisuuksia, mahdollisuudet yhdistellä eri datalähteitä, maantieteellisen ulottuvuuden, trendianalytiikan, asiakassuodatuksen, muistutukset ja keskustelusovelluksen.

Uudistukset SAP BusinessObjetcs Cloudiin antavat asiakkaille mahdollisuuden olla helposti yhteydessä dataan ja yhdistää eri olemassaolevia datalähteitä, kuten esimerkiksi SAP ERP ja SAP Business Warehouse -sovellukset, SAPBusiness Objects -kokonaisuuden, SAP BusinessObjects Lumira -ohjelmistomallit, SAP SuccessFactors® -ratkaisut sekä Salesforce ja Google Drive. Online-yhteyden tuki SAP HANA®-alustalle antaa asiakkaille mahdollisuuden käyttää analytiikkaa ilman, että data täytyy siirtää pilviympäristöön. Tämän innovatiivisen ominaisuuden avulla yritykset pystyvät hyödyntämään entisestään BusinessObjects Cloud -kokonaisuuden mahdollisuuksia ja samalla vähentämään tietoturvahuolia ja välttämään datan siirtämisestä pilveen aiheutuvia kustannuksia ja viiveitä.

Ennustavan analytiikan ominaisuudet bisneskäyttäjille on lisätty SAP BusinessObjects Cloud -valikoimaan, joka pitää entuudestaan sisällään SaaS-pohjaiset BI- ja suunnittelukyvykkyydet. Uusien ennakoivan analytiikan ominaisuuksien avulla yrityskäyttäjät voivat käyttää intuitiivista grafiikkakäyttöliittymää tutkiessaan liiketoimintanäkymiänsä ja hyödyntää sisäänrakennettuja algoritmimalleja. Käyttäjät voivat esimerkiksi esittää talouteen liittyviä ennustuksia aikajärjestyksessä, tunnistaa automaattisesti operationaaliseen tulokseen merkittävimmin vaikuttavat tekijät.

SAP BusinessObjects On-Premise

SAP:n uudistettu analytiikkatarjoama on nyt tarjolla kolmena eri versiona, joista organisaatiot voivat valita omiin tarpeisiinsa parhaimmin vastaavan kokonaisuuden:

-SAP BusinessObjects Enterprise, Premium Edition

Kokonaisvaltainen analytiikkatarjoama, joka pitää sisällään BI-, mobiili- ja ennakointitoiminnot sekä merkittäviä laajennuksia big data -analytiikkaan, jotka tekevät kokonaisuudesta valmiin kohtaamaan myös yrityksen IoT-tarpeet.

-SAP BusinessObjects Enterprise, Professional Edition

Tarjoaa modernin bi-kokonaisuuden raportointi-, visualisointi- ja havainnointiominaisuuksineen, joiden avulla käyttäjä voi helposti löytää uusia totuuksia ja tehdä parempia päätöksiä.

-SAP BusinessObjects Enterprise, Standard Edition

Tarjoaa ad hoc -raportointityökaluvalikoiman, jotka antavat välittömästi vastaukset kaikille verkon, päätelaitteiden sekä mobiililaitteiden käyttäjille.

Lue alkuperäinen lehdistötiedote tästä

• Tietokone, Televiestintä, IT

• pilvipalvelu
  • cloud