SAP Guinnessin ennätystenkirjaan maailman suurimmalla tietovarastolla

Ohjelmistoyhtiö SAP on yhdessä valikoitujen kumppaneiden kanssa tehnyt Guinnessin ennätystenkirjan hyväksymän ennätyksen maailman suurimmasta tietovarastosta. Tietovarasto sisälsi 12,1 petatavua dataa, joka vastaa 1 000 teratavua tai 1 000 000 gigatavua dataa. Uusi ennätys on neljä kertaa aikaisempaa ennätystä suurempi.

SAP rakensi tietovaraston yhdessä kumppaneidensa BMMsoftin, HP:n, Intelin, NetApp:n ja Red Hatin kanssa hyödyntäen SAP HANA® -alustaa ja SAP® IQ-ohjelmistoa. Tietovaraston kehitys ja testauksen suoritti SAP/Intel Petascale Labin tiimi Santa Clarassa Kaliforniassa ja sen auditoi riippumaton Transaction Processing Council -sertifioitu InfoSizing-niminen yritys.

Lue tästä alkuperäinen englanninkielinen tiedote

• Tietokone, Televiestintä, IT

• tietovarasto
  • sap hana