SAP HANA -alustan uutuudet mahdollistavat liiketoiminnan innovaatiot

Lehdistötiedote   •   Kesä 05, 2014 17:37 EEST

Ohjelmistoyhtiö SAP julkisti Orlandossa järjestämässään SAP SAPPHIRE NOW -tapahtumassa SAP HANA® -teknologia-alustan uutuuksia, jotka mahdollistavat asiakkaille liiketoiminnan innovaatioiden kehittämisen pilvipalveluja hyödyntäen. Tämä tarkoittaa uusien ominaisuuksien ja toiminnallisuuksien lisäämistä niin SAP HANA -alustaan kuin mobiili-, analytiikka-, data services - ja integraatiopalveluihin, ja niiden hyödyntämistä uudella käyttöliittymällä.

SAP myös ilmoitti uudesta, standardoidusta pakettiratkaisusta, jonka avulla asiakkaat voivat toteuttaa helpomman migraation SAP HANA Enterprise Cloudiin. Ratkaisu pitää sisällään joukon valmiiksi paketoituja ratkaisuja nopeaa ja automatisoitua käyttöönottoa varten. Tämän lisäksi asiakkaat voivat nyt hyödyntää SAP HANA Cloud Integration -teknologiaa erillisenä ratkaisuna kaikissa integraatiotarpeissa läpi koko sovellusympäristönsä.

SAP myös työskentelee entistä lähemmin koko maailmanlaajuisen ekosysteeminsä - asiakkaiden, kumppaneiden, startup-yritysten ja kehittäjien - kanssa luodakseen innovaatioita SAP HANA -alustaa hyödyntäen. SAP on myös laajentanut SAP HANA:n käyttöjärjestelmävaihtoehtoja sertifioimalla sen tuotantokäyttöön Red Hat Enterprise Linux-käyttöjärjestelmälle.

SAP Startup Focus -ohjelman tavoitteena on laajentaa SAP HANA -alustan käyttöönottoa SAP:n perinteisen kumppanikentän ulkopuolelle. Tällä hetkellä yli 1 500 startup-yritystä osallistuu ohjelmaan, ja sen puitteissa on syntynyt yli 100 validoitua sovellusta usealle eri toimialalle.

SAP HANA Market -verkkopalvelu on asiakkaat, kumppanit ja startup-yritykset yhteen kokoava sähköisen kaupankäynnin alusta ja ekosysteemi. Sen kautta asiakkaat voivat kokeilla ja ostaa SAP HANA -teknologiaa sekä sen päälle rakennettuja SAP-kumppaneiden tarjoamia sovelluksia.

Linkit englanninkielisiin tiedotteisiin:

SAP HANA Delivers One Modern Platform for Business in the Cloud

SAP Fosters Open Ecosystem for Driving Customer Innovation

Maailman johtava liiketoimintaratkaisujen toimittaja SAP auttaa kaikenkokoisia yrityksiä ja toimialoja toimimaan paremmin. Tukitoiminnoista kulmahuoneeseen, varastosta myymälään, pöytäkoneesta mobiililaitteeseen – SAP auttaa ihmisiä ja organisaatioita toimimaan tehokkaammin yhdessä ja hyödyntämään liiketoimintatietoa entistä paremmin. SAP:n sovellukset ja palvelut auttavat yli 258 000 asiakasta yli 130 maassa toimimaan kannattavasti, uudistumaan jatkuvasti ja kasvamaan kestävästi. Lisätietoja www.sap.com ja www.sap.com/finland

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.