​SAP HANA pienille ja keskisuurille yrityksille

SAP julkaisee Orlandossa Yhdysvalloissa meneillään olevassa SAPPHIRENOW-vuosikonferenssissaan täysin uuden sovelluksen muistinvaraista tietokantateknologiaa hyödyntävästä SAP HANA -tiedonhallinta-alustastaan. Alustan avulla pienet ja keskisuuret yritykset voivat helpommin digitalisoida toimintonsa yksinkertaisesti ja kustannustehokkaasti. SAP HANA Edge Edition tulee esiasennettuna SAP:n ennustavan analysoinnin ratkaisun kanssa. Ratkaisu helpottaa pienempiä yrityksiä suunnittelemaan ja simuloimaan tulevaisuuden tuloksia ja näkymiä. SAPin pieniin ja keskisuuriin keskittyvät jälleenmyyjät myyvät SAPin uutta tiedonhallintaratkaisua. Samalla asiakasyrityksille annetaan mahdollisuus kehittää edelleen kykyään vastata kasvavaan tieto- ja anlyysialustatarpeeseen, joka syntyy kun yhä pienemmät yritykset digitalisoivat toimintojaan.

Lisäksi SAP on kehittänyt SAP HANA –alustaansa edelleen ja esittelee nyt uuden version. Uudessa versiossa on muiden muassa seuraavat toiminnot:

Graafisen datan käsittely ja analysointi. Toiminnolla voi visualisoida monimutkaisia yhteyksiä yhteyshenkilöiden, paikkojen ja asioiden välillä. Tämä parantaa yrityksen kykyä löytää uusia yhteyksiä markkinoilla.

Kuormien ennakointi ja jäljitys. Toiminto mahdollistaa IT:lle kuormien seuraamisen reaaliajassa ja jäljittää ne toiseen järjestelmään. Sen myötä IT-toiminto kykenee arvottamaan uusien toimintojen ja päivitysten vaikutukset ennen uuden asian valmistuksen aloittamista.

Hybridimallista, eli pilvi- ja itsellä hallussa olevien ratkaisujen yhdistelmästä, muodostuu standardi suurissa yrityksissä. Uusiin tarpeisiin vastaaminen edellyttää yrityksiltä kasvavia tuloja. SAP julkistaa näin ollen erityisen ohjelman, jonka tavoitteena on antaa olemassa oleville asiakkaille suora pääsy hybriditiedonhallintatileihin pilvessä.

Lue alkuperäinen englanninkielinen tiedote tästä

• Tietokone, Televiestintä, IT

• sap hana
  • cloud