SAP mobiilisovellusten markkinajohtaja tutkimusyhtiö Gartnerin mukaan

Ohjelmistoyhtiö SAP on mobiilisovellusten kehitysalustojen markkinajohtaja tutkimusyhtiö Gartnerin uuden raportin mukaan. Gartner sijoitti SAP:in “Magic Quadrant for Mobile Application Development Platforms (MADP)” 2014 -raportissaan* markkinajohtajakategoriaan perustuen yhtiön kokonaisvaltaiseen visioon ja kykyyn toteuttaa mobiiliratkaisuja.

”SAP Cloud -pilviratkaisujen, SAP HANA -alustan ja mobiiliratkaisujen integraation avulla mobiiliratkaisuja voidaan kehittää sekä kuluttajien että yritysten tarpeisiin. Tämän strategian ansiosta voimme tarjota end-to-end-mobiiliratkaisuja käytettäväksi joko suoraan pilvestä tai yrityksen omista konesaleista käsin”, sanoo SAP:in mobiiliratkaisuista globaalisti vastaava johtaja Rick Costanzo.

SAP Mobile Platform -alustan lisäksi SAP tarjoaa satoja valmiita toimialakohtaisia mobiilisovelluksia asiakkaiden käyttöön. Myös SAP:in vahva kumppaniekosysteemi tukee asiakkaita oikean mobiilistrategian valinnassa.

* Lisätietoa ja koko Gartnerin “Magic Quadrant for Mobile Application Development Platforms (MADP)” 2014 -raportti

Linkki alkuperäiseen englanninkieliseen tiedotteeseen

• Tietokone, Televiestintä, IT

• sap mobile platform