SAP Store helpottaa yritysohjelmistojen ostamista

Ohjelmistoyhtiö SAP jatkaa yhtiön myynnin toimintamallien kehittämistä ja yksinkertaistamista. SAP avasi tänään uuden digitaalisen verkkokaupan nimeltä SAP Store helpottamaan yritysohjelmistojen ostamista verkosta. Tavoitteena on asiakaskokemuksen parantaminen ja SAP:n digitaalisen liiketoiminnan kasvattaminen. SAP Storesta voi ostaa myös täysin uusia ohjelmistoja, jotka on kehitetty vain sitä varten. SAP julkisti SAP Storen parhaillaan Floridan Orlandossa käynnissä olevan SAPPHIRE® NOW -tapahtuman yhteydessä.

Asiakkaat voivat nyt ostaa SAP:n ratkaisuja verkkokaupan kautta ilman monimutkaisia ja aikaa vieviä ostotilaus-, lasku- ja RFP-tarjousprosesseja. Asiakkaat voivat hankkia sovelluksia käyttöönsä heti tarpeen mukaan eri päätelaitteita käyttäen. Maksu tapahtuu joustavasti luottokortilla. SAP on yksinkertaistanut ohjelmistosopimuksen tekoa siten, että asiakas voi yhdellä klikkaukselle tehdä sopimuksen verkossa. Myös ohjelmistojen hinnoittelu on selkeää ja läpinäkyvää. Asiakkaat voivat konfiguroida uudet sovellukset muutamassa tunnissa ilman, että heidän täytyy turvautua oman IT-yksikön tai ulkopuolisen konsultin apuun. SAP Storesta ostetut ratkaisut ovat myös helposti päivitettävissä SAP:n yritystason ratkaisuiksi ilman, että se aiheuttaa keskeytyksiä liiketoiminnalle tai vaatisi ison päivitysprosessin.

SAP Store on rakennettu SAP hybris® Commerce Suite -verkkokaupparatkaisua hyödyntäen. Se mahdollistaa PayPal-tuen kolmansille osapuolille, älykkäät hakuominaisuudet sekä mahdollisuuden tarjota luottokorttimaksutavan lisämaissa.

“Uuden digitaalisen tarjontamme ansiosta ihmiset pääsevät käyttämään SAP-teknologiaa tavalla, johon he ovat tottuneet yksityiselämässään. SAP Digital -yksikkömme tuo meille lisää myyntiä ratkaisuilla, jotka on suunnattu uusille, yksittäisille ostajille. Tämä on yksi keskeinen kasvuajuri SAP:lle”, sanoo SAP:n pääjohtaja Bill McDermott.

SAP Storen kautta asiakas voi valita, ladata ja ostaa laajan joukon ohjelmistoja joko on premise -käyttöön tai pilvipalveluna. Ohjelmistojen lähtöhinta on 8 dollaria kuukaudessa per käyttäjä. Verkkokaupassa on tarjolla SAP-ratkaisuja asiakkuuden- ja osaamisenhallintaan, analytiikkaan, tietokantoihin, pilvipohjaiseen tietokanta-alustaan sekä opetussisältöön liittyen.

SAP Store sisältää myös aivan uudet digitaaliset ratkaisut, kuten SAP Digital for Customer Engagement asiakkuudenhallintaan ja SuccessFactors Perform & Reward henkilöstöhallintaan. Tästä päivästä alkaen aina kesäkuun 15. päivään saakka SAP:lla on verkkokaupassa erikoistarjouksia.

Linkki englanninkieliseen tiedotteeseen

• Talous, rahoitus

• sap store
  • sap digital