Steeri aloittaa SAP Cloud for Customer -pilvipalvelujen myynnin Suomessa

Suomalainen digitaalisen asiakkuudenhallinnan ja konsultoinnin yritys Steeri Oy ja ohjelmistoyhtiö SAP ovat solmineet jälleenmyyntisopimuksen pilvipalveluiden osalta Suomessa. Sopimuksen myötä Steeri ryhtyy tarjoamaan pilvipohjaisten SAP-asiakkuudenhallintaratkaisujen käyttöönotto-, ylläpito- ja jatkokehityspalveluita kaikenkokoisille kotimaisille yrityksille. Steeri keskittyy SAP:n uusiin innovaatioihin asiakkuudenhallinnan ratkaisujen alueella, erityisesti Cloud for Customer -ratkaisukokonaisuuteen.

”SAP Cloud for Customer on merkittävä ratkaisu pilvipalvelujen kentällä. Ratkaisun käyttöliittymä on erinomainen, ja näemme integroitavuuden erityisesti muihin SAP:in ratkaisuihin suurena mahdollisuutena”, sanoo Steeri Oy:n toimitusjohtaja Terho Norja. ”Cloud for Customer on tärkeä lisä Steerin tarjoomaan, ja tavoitteemme on kasvattaa sen avulla liiketoimintaamme”, Norja kertoo.

SAP:n innovatiiviset, pilvipohjaiset ratkaisut asiakkuudenhallintaan auttavat loppuasiakkaita palvelemaan omia asiakkaitaan laadukkaammin sekä sitouttamaan heidät paremmin yrityksensä tarjoamiin palveluihin. SAP Cloud for Customer on intergroitu pilvipohjainen asiakkuudenhallinnan kokonaisratkaisu, joka sisältää  myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun  sovellukset.

“Tavoitteemme on laajentaa kumppanikenttäämme erikoistuvilla jälleenmyyjillä, ja Steerin tunnettuus vahvana asiakkuudenhallintaprosessien osaajana oli merkittävä tekijä, kun avasimme keskustelut kumppanuudesta. Steerin vahva tuntemus digitalisoituvan maailman prosesseista yhdistettynä aktiiviseen otteeseen ja ketteryyteen tarjoavat SAP:n asiakkaille paljon mahdollisuuksia oman strategiansa kehittämiseen. Luonnollisesti odotamme kumppanuuden avaavan erinomaiset näkymät myös Cloud for Customer –ratkaisumme myynnille”, kertoo SAP:in kumppaniyhteistyöstä Suomessa vastaava Arto Saarinen.

Pilvipalvelut tarjoavat yrityksille joustavan ja helpon tavan ottaa käyttöön yrityssovelluksia. SAP:n pilvipohjaiset sovellukset asiakkuudenhallintaan ovat valmiiksi paketoituja kokonaisratkaisuja, jolloin prosessit ovat valmiiksi määriteltyjä ja käyttöönotto on nopeaa. Pilvisovellusten käytöstä maksetaan käytön mukaan, mikä tekee hinnoittelusta läpinäkyvää ja ennakoitavaa. Pilvipalvelujen etuna on myös niiden skaalautuvuus liiketoiminnan tarpeiden mukaan.

Steeri Oy lyhyesti

Steeri Oy on asiakaslähtöisen liiketoiminnan kehittämisen kumppani kotimaisille ja kansainvälisille yrityksille sekä julkisen sektorin toimijoille. Olemme vahvasti kasvava ja uudistuva asiakasjohtamisen ja -hallinnan teknologiaratkaisuja kehittävä organisaatio. Steerissä keskitytään uudenlaisiin asiakastiedon hallinnan ja asiakkuuksien johtamisen tietojärjestelmäratkaisuihin ja –palveluihin sekä markkinoinnin automaatioon. Steeri auttaa asiakkaitaan tekemään parempaa tulosta asiakastietoa hyödyntämällä. Lisätietoja www.steeri.fi

• Talous, rahoitus

• sap cloud for customer