Tiedote -

Suomalainen Eximia Business Intelligence ja SAP tekivät virallisen yhteistyösopimuksen

Ohjelmistoyhtiö SAP ja konsulttitalo Eximia Business Intelligence ovat solmineet yhteistyösopimuksen Suomessa. Sopimuksen mukaan Eximia Business Intelligence toimittaa SAP:n teknologioihin perustuvia tietovarastointi-, analytiikka- ja raportointiratkaisuja. Fokus tulee olemaan analytiikkaratkaisujen, kuten uuden SAP Analytics Cloud -ratkaisun toimituksissa unohtamatta kuitenkaan perinteisiä SAP BusinessObjects -ratkaisuja. Eximia tulee myynnin lisäksi tarjoamaan ratkaisun koko elinkaaren kattavat palvelut – tukipalveluiden toimittamisen osalta on jo käynnistetty Eximian tukiorganisaation sertifiointiprosessi.

Eximia on toimittanut näitä ratkaisuja jo pidemmän ajan, mutta yhteistyö alkoi nyt virallisesti.

”Eximia tuo dynaamisena, ketteränä ja kasvuhakuisena organisaationa kaivattua aktiivisuutta analytiikkaratkaisujen myyntiin”, kertoo SAP Finlandin kumppaniyhteistyöstä vastaava Arto Saarinen. ”Eximian kokemus SAP:n analytiikkaratkaisuista ja jo olemassa olevat asiakassuhteet luovat erinomaisen pohjan myyntiyhteistyölle”, Saarinen kiittää.

”SAP:n teknologiat ovat olleet merkittävässä roolissa Eximian kasvutarinassa jo 2000-luvun alusta asti. On hienoa tehdä nyt virallinen yhteistyösopimus ja voimme molemmat panostaa yhteistyöhön entistä enemmän”, sanoo Eximia Business Intelligencen toimitusjohtaja Janne Anttila. ”Uskomme, että tällä kumppanuudella on merkittävä rooli Eximian kasvun tukena myös jatkossa.

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Janne Anttila
Eximia Business Intelligence
janne.anttila@eximiabi.com

Arto Saarinen
SAP
arto.saarinen@sap.com

Eximia Business Intelligence

Eximia Business Intelligence on teknologiariippumaton konsulttitalo, joka panostaa liiketoimintatiedon hyödyntämiseen ja on perustettu vuonna 2000. Yrityksessä on noin 30 työntekijää, ja sen asiakkaat ovat pääosin kotimaisia yrityksiä.

Lisätietoja www.eximiabi.com/yritys/

• Tietokone, Televiestintä, IT

• sap cloud
  • pilvipalvelut