ELIXIA kasvaa – uusi kuntokeskus Iso Omenaan

Lehdistötiedote   •   Helmi 06, 2020 08:00 EET

ELIXIA avaa Suomen 30. kuntokeskuksensa Espoon Matinkylään 8. elokuuta 2020. Jäsenyyksien ennakkomyynti ELIXIA Iso Omenaan on alkanut.

ELIXIA jatkaa kohti visiotaan tehdä ihmiset terveemmiksi ja onnellisemmiksi avaamalla uuden kuntokeskuksen Espoon Matinkylään. Elokuun 8. päivä avattava ELIXIA Iso Omena kasvattaa treenimahdollisuuksia Espoossa, ja on samalla 30. ELIXIA-kuntokeskus Suomessa.

-Kasvustrategiamme mukaisesti avaamme kuntokeskuksia sinne, missä ihmiset asuvat ja työskentelevät. Tiedämme, että avaamalla kuntokeskuksen lähelle ihmisten päivittäisiä liikkumisympäristöjä, madallamme kynnystä lähteä liikkeelle ja autamme ihmisiä onnistumaan tavoitteissaan. ELIXIA Iso Omenan avaaminen täydentää läheisen ELIXIA Länsiväylän tarjontaa ja antaa yhä useammalle ihmiselle mahdollisuuden päästä alkuun treenaamisessa. ELIXIA Iso Omenan avaamisen lisäksi etsimme aktiivisesti uusia liikepaikkoja keskeisiltä sijainneilta, kertoo Jussi Raita, ELIXIA Finlandin Country Manager.

ELIXIA Iso Omena avataan Matinkylän kauppakeskus Iso Omenaan. ELIXIA Iso Omenasta tulee moderni ja inspiroiva 1 581 m²:n kuntokeskus, joka tarjoaa alan viimeisimmät kuntosalilaitteet ja -välineet, laajan valikoiman ryhmäliikunta- ja Personal Training -palveluita sekä lastenhoidon harjoittelun ajaksi.

Lisätietoja:

Jussi Raita
Country Manager
jussi.raita@elixia.fi
+358 44 594 4451

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.