SATS ELIXIA lanseeraa elokuussa liikkuvuutta kehittävän Yoga for Athletes –tunnin

Lehdistötiedote   •   Elo 12, 2015 17:28 EEST

Sinun ei tarvitse olla joogaintoilija eikä erityisen notkea suoriutuaksesi tästä tunnista. Yoga for Athleteson tarkoitettu juuri niille, jotka haluavat lisätä harjoitteluunsa tasapaino –ja notkeusharjoitteita, mutta kokevat olevansa liian kankeita tavalliselle joogatunnille.

Yoga for Athletes auttaa parantamaan liikkuvuuttasi ja suorituskykyäsi muun harjoittelusi ohessa. Esimerkiksi juoksuratasi voivat parantua ja jalkakyykkyasentosi syventyä. Olitpa sitten juoksija, painonnostaja tai hiihtäjä, harjoitusten tarkoituksena on tuoda uutta ulottuvuutta harjoitteluusi.

PDF-tiedosto

Kommentit (0)