SATS Group:in johtoryhmä juoksi Oslon pörssiin keskiviikkona. - Meidän tehtävämme on pitää ihmiset aktiivisina. Siksi emme voineet tulla taksilla toimistolta pörssitalolle, toimitusjohtaja Sondre Gravir sanoo. / Ole Berg-Rusten/NTB Scanpix

SATS juoksi pörssiin

Kuntokeskuspalveluita tarjoava SATS Group listautui Oslon pörssiin keskiviikkona.

Aikaisin keskiviikkoaamuna 30 SATS:in työntekijää sitoivat juoksukengät jalkaan Nydalenissa, Oslossa, maaliviivanaan Oslon pörssi. Kello 9:00 toimitusjohtaja Sondre Gravir ja talousjohtaja Cecilie Elide soittivat Oslon pörssin avauskelloa.

– Pörssiin listautuminen on jo itsessään uusi, jännittävä luku yrityksen tarinassa ja tänään aloitimme tämän luvun erittäin poikkeuksellisesti ja mieleenpainuvalla tavalla -konkreettisesti juoksemalla Oslon pörssitalolle, SATS:in toimitusjohtaja Sondre Gravir sanoo.

Hän korostaa, että SATS:n tavoitteet ja strategia jatkuvat samansuuntaisina myös osakemarkkinoiden avaamisen jälkeen.

– Jatkamme visiomme mukaista työtä, tekemällä ihmisistä terveempiä ja onnellisempia. Pyrimme nostamaan päivittäin ihmisiä sohviltaan kohti aktiivista elämää, sen ollessa edelleen ensisijainen tavoitteemme. Pörssiin listautuminen ei ole taloudellinen sprintti, vaan osa pitkän matkan juoksua, jonka tarkoituksena on rakentaa SATS Pohjoismaiden suurimmaksi kunto- ja hyvinvointibrändiksi, Sondre Gravir sanoo.

Lisätietoja antaa:

Malin Selander,