Sinussa on voimaa

SATS ELIXIAssa harjoittelee yli 400 000 tuhatta jäsentä, ja yksittäisiä kuntokeskuskäyntejä on vuositasolla yli 21 miljoonaa. SATS ELIXIAn alla toimii kolme vahvaa Pohjoismaista brändiä, joiden ilmeitä on vuoden 2014 yritysfuusion jälkeen haluttu yhtenäistää ja selkeyttää. Suomessa ELIXIA sai uuden ilmeen elokuussa 2017.

- Uusi ilmeemme kuvastaa paremmin identiteettiämme Pohjoismaisena yrityksenä, ja ilme onkin saanut inspiraatiota mm. kauniista luonnostamme. Uuden ilmeen keskiössä ovat tavalliset ihmiset arjen haasteineen, ja uusi ilme tarjoaa enemmän kosketuspintaa asiakkaillemme. Asiakaskohtaamisten määrä kuntokeskuksissa on vuosittain valtava, ja sen pohjalta haluamme parantaa myös kohtaamisten laatua. ”Sinussa on voimaa” -slogan ilmentää sitä, että kuka tahansa voi päästä tavoitteisiin, ja me ELIXIAssa haluamme auttaa. Brändin vahvistaminen ja palvelutarjonnan selkeyttäminen ovat yksi osa tätä prosessia, kertoo Anne Ketola ELIXIA Finlandin maajohtaja.

ELIXIA tarjoaa laajan valikoiman erilaisia liikuntatuotteita niin ryhmäliikunnan, yksilöliikunnan kuin pienryhmäharjoittelun puolella. Palvelutarjonnan ollessa laaja valikoimaa on haluttu selkeyttää asiakkaille. Uudistuksen myötä asiakkaiden on entistä helpompi löytää tavoitteitaan tukevia harjoituksia. Tavoitteet on jaettu seisemään pääkategoriaan; get strong, get fit, lose weight, improve cardio, reload and recover, love to dance sekä back from pregnancy.

- Asiakkaiden kuunteleminen on meille tärkeää. Haluamme auttaa jäseniämme pääsemään tavoitteisiinsa. Pelkästään kauniit sanat eivät auta, vaan haluamme todella tietää, olemmeko onnistuneet, ja mitä voisimme tehdä paremmin. Tästä syystä olemme ottaneet käyttöön 4-kaistaisen asiakaspalauteohjelman. Olemme saaneet paljon hyvää tietoa ja palautetta asiakkailtamme, minkä myötä muutoksia on jo tehty. Yksi hyvä esimerkki tästä ovat joustavat jäsenyysratkaisumme, Ketola kertoo.

ELIXIAn manifesti

Oletko koskaan nähnyt jonkun kävelevän ulos salilta onneton ilme kasvoillaan? Todennäköisesti et, ja se ei ole ihme! Sillä ei ole väliä, kuinka pitkälle juokset, paljonko nostat tai kuinka nopeasti pyöräilet, olet kuitenkin saavuttanut jotain suurta.
Ei ole olemassa sääntöjä siitä, miten treenata, milloin aloittaa tai miksi treenata. Sinun täytyy löytää oma syysi! Meidän tehtävä on auttaa sinua. Siksi olemme olemassa. Seuraavan kerran kun epäilet, epäröit tai lykkäät treenejäsi, meillä on Sinulle vinkki: ”Sinussa on voimaa”!

Lue myös: https://www.yksielama.fi/-/asiakkaiden-turvallisuus-tarkeinta

Aiheet

Tina Brodal

Lehdistön yhteyshenkilö Nordic PR Manager +47 93844171

We make people healthier and happier!

SATS group, parent company of ELIXIA, is the leading provider of fitness and training services in the Nordics with 275 clubs in Norway, Sweden, Finland, and Denmark. We have 731 000 members and 9 500 employees who is committed to motivate as many people as possible to an active lifestyle.

ELIXIA
Kielotie 1-3