Kiinteistölämpöpumppuja on muitakin kuin maalämpöpumput

Scanoffice Oy on toimittanut jo kuuden vuoden ajan suurien kiinteistöjen ilma-vesilämpöpumppuja, ilma-ilmalämpöpumppuja, tuloilmalämpöpumppuja ja maalämpöpumppuja.

Uusi referenssiesitteemme kertoo mitä monipuolisemmista käyttökohteista suomalaisissa kiinteistöissä, joita nykyajan lämpöpumpputekniikalla on toteutettu.

Kiinteistön ilmanvaihdon tuloilma voidaan lämmittää ja jäähdyttää energiatehokkaalla ilmalämpöpumpputekniikalla. Suuret avonaiset tilat, kuten varastot, teollisuushallit, parkkihallit ym. on edullista lämmittää suurten tilojen ilma-ilmalämpöpumpuilla. Kiinteistöjen ilma-vesilämpöpumput tuovat usein lähes saman säästön energiakuluissa kuin maalämpö mutta vain murto-osan investointikustannuksin. Toimitamme myös maalämpöpumput rivitalokohteisiin, kerrostaloihin, maataloihin ja lukuisiin erilaisiin kiinteistökohteisiin.

Scanoffice yhdessä Kiinteislämmitysjärjestelmät osaston ammattitaitoisten jälleenmyyjien kanssa toimittaa vuosittain parisen sataa lämpöpumppuratkaisua kiinteistökohteisiin. Avustamme kohteiden suunnittelussa, laitevalinnoissa ja olemme urakoitsijan tukena myös laitteiden laitteiston käynnistysvaiheessa. Myös energiasäätölaskelmat toimitamme kuhunkin kohteeseen räätälöitynä.

Lopputuloksena on aina kiinteistöomistajaa tyydyttävä energiaa säästävä ratkaisu ja kiitos tyytyväisten asiakkaidemme, ovat Kiinteistölämmitysjärjestelmät osastomme toimitukset tukevassa tasaisessa kasvussa.

Mikko Rauhala, puh. 050 5935 989, mikko.rauhala@scanoffice.fi

Pertti Ojalehto, puh. 050 4481 691, pertti.ojalehto@scanoffice.fi

Janne Koponen, puh. 050 4080 373, janne.koponen@scanoffice.fi

• Rakentaminen, alan kysymykset

Scanoffice Oy on Pohjois-Euroopan suurin lämpöpumppujen ja ilmastointilaitteiden maahantuonti- ja tukkuliike. Asiakaskuntamme koostuu pääasiassa lämpöpumppu- ja LVI-alan urakoitsijoista, ja toimimme koko Skandinavian alueella. Maahantuonnin ja tukkukaupan lisäksi palveluihimme kuuluvat myös jälleenmyyjien koulutus, takuuasioiden käsittely sekä varaosa– ja tarvikepalvelut. Valitsemme tuotevalikoimaamme ainoastaan alan parhaat ja luotettavimmat merkkituotteet. Laadun ja tehokkuuden varmistamiseksi testaamme tuotteet aina itse, sekä osan yhteistyössä VTT:n kanssa.