Uusi Mobair 2030S tuloilmalaite

Suomalainen vuonna 1992 perustettu, tuloilmalaitteita suunnitteleva ja valmistava Mobair Oy on tuonut markkinoille uudistetun version korvausilmaventtiilin paikalle asennettavasta ja kiertoilmalla lämmittävästä tuloilmalaitteesta.

Uusi Mobair 2030S on muotoiltu mahdollisimman kompaktiksi. Pienentyneiden ulkomittojen lisäksi tuloilmalaitteen asennus on entistäkin vaivattomampaa joka yhdessä edullisemman hankintahinnan kanssa mahdollistaa oleellisesti edullisemman kokonaiskustannuksen erityisesti projektikohteissa. Myös laitteen virtaustekniikkaa on edelleen kehitetty joten laite on edelleen erittäin hiljainen tehontarpeen ollessa vain 1 W.Mobair tuotteiden markkinoinnista ja jakelusta vastaa Scanoffice Oy.

Lisätiedot:

Tuotepäällikkö Timo Lindholm

timo.lindholm@scanoffice.fi

• tuloilmalaitteet
  • mobair
  • 2030s

Scanoffice on Pohjois-Euroopan suurin lämpöpumppujen ja ilmastointilaitteiden maahantuonti- ja tukkuliike. Asiakaskuntamme koostuu pääasiassa lämpöpumppu- ja LVI-alan urakoitsijoista, ja toimimme koko Skandinavian alueella. Maahantuonnin ja tukkukaupan lisäksi palveluihimme kuuluvat myös jälleenmyyjien koulutus, takuuasioiden käsittely sekä varaosa– ja tarvikepalvelut. Valitsemme tuotevalikoimaamme ainoastaan alan parhaat ja luotettavimmat merkkituotteet. Laadun ja tehokkuuden varmistamiseksi testaamme tuotteet aina itse, sekä osan yhteistyössä VTT:n kanssa.