Schneider Electric ja Insta Automation Oy Kenttähuolto solmivat yhteistyösopimuksen

Schneider Electric ja Insta Automation Oy Kenttähuolto ovat solmineet yhteistyösopimuksen Schneider Electricin Altivar Process-sarjan ja muiden taajuusmuuttajien huollosta, kunnossapidosta ja myynnistä.

Schneider Electric ja Insta Automation Oy Kenttähuolto ovat solmineet 18.9.2017 yhteistyösopimuksen, joka kattaa maantieteellisesti koko Suomen. Yhteistyösopimus koskee Schneider Electricin Altivar Process-sarjan ja muiden taajuusmuuttajien huoltoa, kunnossapitoa ja myyntiä. Sopimuksen puitteissa Insta Automation Oy:n kenttähuollon käyttöönotto- ja huoltoinsinöörit tullaan kouluttamaan Schneider Electricin toimesta Itävallan ja Ranskan tehtailla taajuusmuuttajien asentamiseen, huoltoon, modernisointiin, ohjelmointiin ja päivitysten tekemiseen.

”Schneider Electric tarvitsee luotettavan kumppanin nopeassa kasvussa olevalle taajuusmuuttajien markkinasegmentilleen. Insta Automation kenttähuolto on siinä meille paras vaihtoehto. Sopimuksen ansiosta pystymme tarjoamaan asiakkaillemme entistä parempaa palvelua kaikilla tärkeimmillä taajuusmuuttajien loppukäyttösektoreilla,” kertoo taajuusmuuttajista vastaava myyntipäällikkö Jussi Kohonen Schneider Electriciltä.

”Insta Automaatio Oy:n Kenttähuollolle sopimus merkitsee lisäarvoa, tehokkuutta ja varmuutta huoltotoiminnassa, kun käyttöön saadaan uusinta teknologiaa Schneider Electricin taajuusmuuttajien laajan tuotevalikoiman ja muun muassa tuotteissa vakiona olevien sisäänrakennettujen webserverien, QR-koodien ja IIoT:n ansiosta,” kertoo Mika Salonen, Insta Automaatio Oy Kenttähuollon sähkönjakelusta ja automaatiosta vastaava myyntipäällikkö.

”Sopimuksesta hyötyvät molemmat osapuolet esimerkiksi silloin, kun loppuasiakkaalla on uusintatarve. Schneider Electric voi auttaa oikean tuotteen valinnassa ja koulutuksessa sekä toisaalta käyttää Insta Automaatio Oy:n Kenttähuollon palveluja uusintojen toteuttamisessa,” kertoo Jussi Kohonen Schneider Electriciltä.

Jussi Kohonen
Myyntipäällikkö
Schneider Electric
jussi.kohonen@schneider-electric.com