Schneider Electriciltä uusia Harmony-tasoasennussarjan tuotteita koneenohjauksen tehostamiseen

Schneider Electric on laajentanut ja parantanut Harmony-tasoasennussarjaansa uudelleenmuotoilluilla ja modernisoiduilla tuotteilla, uusilla IP69-luokituksen tuotteilla sekä räjähdysvaarallisiin ympäristöihin soveltuvilla painikkeilla.

“Schneider Electric pyrkii tarjoamaan laite- ja keskusvalmistajille sekä loppukäyttäjille suorituskykyä ja tehokkuutta parantavia ominaisuuksia. Harmony-sarjan tuotteita on helppo valita ja tilata ympäri maailman”, toteaa Tuomas Korhonen, Industry-liiketoimintayksikön Ruotsin, Suomen ja Baltian markkinointijohtaja Schneider Electriciltä.

Modernia ja edullista suunnittelua

Harmony-sarjan tuotteita on saatavilla muovisina ja metallisina sekä eri värisinä, ja ne antavat koneiden ohjauspaneeleille nykyaikaisen ilmeen. Uusia pinnan tasoon upotettuja Harmony -tuotteita on miellyttävä koskettaa, ja ne antavat koneiden ohjauspaneeleille modernin ja viimestellyn ulkoasun ilman lisäkustannuksia.

Parempaa suorituskykyä haastavissakin olosuhteissa

Harmony-tuotteet täyttävät koneille ja sähköpaneeleille asetetut suoritusvaatimukset ankarissakin olosuhteissa, ja ne täyttävät kansainvälisten IEC- ja UL-standardien sekä merenkulkualan sertifikaattien vaatimukset.

• Korkea pölyn ja veden kestävyys: IP66, IP67, IP69, IP69K, Type 13, Type 4X
  • Taattu toimintakyky -40 − +70 celsiusasteen lämpötilassa
  • Iskunkestävyys IK06 asti

Suunniteltu helpottamaan ja tehostamaan käyttäjien työskentelyä

Laajennetun Harmony-valikoiman uudet tuotteet on suunniteltu helpottamaan ja tehostamaan käyttäjien työtä:

• IP69-luokituksen summeri, jonka hälytysominaisuus antaa sekä ääni- että valomerkin
  • Valikoima räjähdysvaarallisiin ympäristöihin suunniteltuja tuotteita
  • Koko pinnan kattava kirkas valo tarjoaa selkeän näkymän ohjaustoimintojen tarkasteluun

Uudet ja innovatiiviset ominaisuudet

Datan päivittäminen ja muokkaaminen on USB- ja RJ45-liitännän avulla helppoa ja turvallista: PC:n tai USB-muistilaitteen voi kytkeä suoraan koneen kotelon etulevyyn, mikä pitää pölyn loitolla ja vähentää sähköön liittyvien vaaratilanteiden riskiä.

Potentiometrit, ajastimet sekä kolmivaiheiset merkkivalot tehostavat konetarkkuutta ennen näkemättömän tehokkaasti, ja niissä on helppokäyttöiset säätö- ja ajastusominaisuudet sekä kolmivaiheinen syöttövirran statuksen kertova näyttö.

Harmony-sarjan tuotteiden myötä Schneider Electric tarjoaa entistä kattavamman valikoiman teollisia painikkeita, valintakytkimiä sekä merkkivaloja, joita myydään 17 000 myyntipisteessä ympäri maailman.

Lue lisää uusista Harmony-sarjan tuotteista.

Harmony on osa EcoStruxurea,Schneider Electricin avointa, yhteensopivaa esineiden internetiin yhdistettyä järjestelmäarkkitehtuuria ja -alustaa. EcoStruxure tuottaa asiakkaalle arvoa turvallisuudellaan, luotettavuudellaan, tehokkuudellaan, kestävyydellään ja liitettävyydellään. EcoStruxure hyödyntää IoT:n, mobiliteetin, mittaamisen, pilvipalveluiden, analytiikan ja kyberturvallisuuden kehitystä, minkä kautta se tarjoaa innovaatioita jokaisella tasolla. Tämä kattaa Edge-rajapinnat ja -sovellukset, analytiikkaratkaisut ja -palvelut sekä kytkettävät komponentit. Lue lisää innovaatioistamme jokaisella tasolla.

Esittelemme Harmony-sarjan tuotteita Innovation Summit Helsinki -tapahtumassamme 24.5. Helsingin Messukeskuksessa.

Tuomas Korhonen
Head of Marketing, Sweden, Finland and Baltics