Schneider Electricin Easergy T300 - muuntamoautomaatiolaite palkittiin muotoilustaan iF Design Awards -palkinnolla

Espoo, 20. maaliskuuta 2017 - Schneider Electricin Easergy T300 on palkittu iF Design -palkintoseremoniassa 10. maaliskuuta Münchenissä. Easergy T300 -ratkaisu kilpaili kategoriassa “Teollisuus / ammattiosaajat” (Industry / Skilled Trades).

Easergy T300 on joustava ja kompaktin kokoinen sähkönjakeluverkkojen hallinta- ja muuntamoautomaatiolaite. Uusinta kommunikointi- ja sähköverkonohjausteknologiaa hyödyntävä Easergy T300 perustuu Schneiderin IoT-yhteensopivaan Ecostructure Grid -arkkitehtuuriin, joka mahdollistaa sähköverkkoyhtiöiden digitaalisen transformaation.

Easergy T300

• Easergy T300 on neljän vuoden innovoinnin ja kehitystyön tulos.
  • Sen kompakti ja modulaarinen rakenne sekä edistykselliset ominaisuudet helpottavat älykkäiden sähköverkkojen asentamista, käyttöönottoa ja ylläpitoa. Laitteeseen voidaan lisätä toimintoja moduuleja lisäämällä.
  • Easergy T300 tunnistaa ja käsittelee vikoja pien- ja keskijännitesähköverkoissa.
  • Ratkaisu lanseerattiin vuonna 2016 Euroopan, Aasian ja Amerikan markkinoille. Suomessa Easergy T300 lanseerattiin Verkosto 2017-messuilla Tampereella tammikuussa 2017.

IF Design palkintoseremoniassa palkittiin myös Schneider Electricin Ranskassa ja Portugalissa myytävä Resi9 DB60 sekä Kiinassa myytävä Avatar On. Vuonna 2016 lanseeratut tuotteet noudattavat Schneider Electricin avainarvoja muotoilussa eli luotettavuutta, helppokäyttöisyyttä ja kekseliäisyyttä.

“Olemme ylpeitä siitä, että iF Design palkitsi kolme kehittyneimmistä ratkaisuistamme. Suunnittelu on monen eri tiimin työn tulos. Nämä tunnustukset ovat kunnianosoitus suunnittelu- ja insinööritiimeillemme, jotka jatkuvasti pyrkivät yhdessä erinomaiseen lopputulokseen”, sanoo Frédéric Beuvry, Schneider Electricin teollisen muotoilun ja ergonomian johtaja.

Alkuperäinen englanninkielinen tiedote
Tiedote: Schneider Electricin modulaarinen Easergy T300 on moderni ratkaisu sähkönjakeluverkon automaatioon

Schneider Electric
Mikko Keto
Sales Director, Energy
mikko.keto@schneider-electric.com

Schneider Electric on maailmanlaajuinen energianhallinnan ja automaation asiantuntija. Vuonna 2016 yrityksen liikevaihto oli noin 25 miljardia euroa. Yrityksemme yli 160 000 työntekijää palvelevat asiakkaita yli 100 maassa ja auttavat heitä hallitsemaan energiaansa ja prosessejaan turvallisesti, luotettavasti, tehokkaasti ja kestävästi. Yksinkertaisimmista kytkimistä aina monimutkaisiin toimintajärjestelmiin asti teknologiamme, ohjelmistomme ja palvelumme auttavat asiakkaitamme hallitsemaan ja automatisoimaan toimintojaan paremmin. Kytketyt teknologiamme uudistavat teollisuudenaloja, muuttavat kaupunkeja ja rikastuttavat elämiämme.

Me Schneider Electricillä käytämme tästä sanontaa Life Is On.www.schneider-electric.fi