Schneider Electricin tuotevalikoima Raision Onninen -myymälässä on laajentunut

Schneider Electric ja Onninen ovat tiivistäneet yhteistyötään, minkä myötä Schneider Electricin teollisuuskomponenteilla täydennetty valikoima on nyt myynnissä Raision Onninen Express -myymälässä.

Schneider Electricin tuotevalikoima laajenee Raision Onninen Express-myymälässä 24.11.2017 Black Friday -hengessä. Myymälöissä on ollut tähän saakka saatavilla monipuolinen valikoima Schneider Electricin tuotteita sähköurakoinnin tarpeisiin, ja jatkossa Raision myymälän valikoimassa on myös Schneider Electricin teollisuuskomponentteja kuten tunnistimia, kojekaappeja, taajuusmuuttajia sekä ohjaus- ja apureleitä. Schneider Electricin tuotteet löytyvät Raision Express-myymälästä erottuvalla Schneider Electric -ilmeellä varustetusta hyllystä.

Raision Express-ketjun tarjonta sisältää valikoiman kysytyimpiä LVI-, sähkö-, kylmä- sekä teollisuus- ja infratuotteita. Ammattitaitoiset Express-myyjät palvelevat eri alojen urakoitsijoita ja ammattiasiakkaita. Myös teollisuus- ja infrapuolen asiakkaat käyttävät Expressien palveluja.

”Onnisen kanssa noutopistepilotissa tekemämme markkinointiyhteistyön myötä Raision Express-myymälän asiakkaat saavat suoraan myymälähyllystä myös teollisuuskomponenttejamme. Meistä on hienoa saada Onnisen asiantunteva myyntihenkilöstö palvelemaan asiakkaita ammattitaidolla myös teollisuuskomponentteihimme liittyvissä asioissa. Raisiossa käyttöön otettava yhteistyömalli sopii loistavasti ajatukseemme monikanavaisuudesta,” kertoo Sirpa Ikola, Schneider Electric Finland Oy:n markkinointijohtaja.

”Onninen ja Schneider Electric ovat tehneet hedelmällistä yhteistyötä jo useiden vuosien ajan. Markkinointiyhteistyön ansiosta voimme nyt tarjota asiakkaillemme entistä laajemman valikoiman Schneider Electricin korkealaatuisia ja luotettavia tuotteita. Tavoitteenamme on jatkossa viedä Raision myymälässä käyttöön otettu toimintamalli ja valikoima myös muihin Express-myymälöihimme”, kertoo Onninen Oy:n Express-myymäläpäällikkö Heikki Lehtinen.

Schneider Electric Finland Oy
Markkinointijohtaja