Annospussiin pakattu ruokaisa uutuus Semperiltä

Lehdistötiedote   •   Huhti 21, 2016 11:24 EEST

Lapsiperheiden suosimat annospussituotteet täydentyvät nyt kokonaan uudella, ruokaisammalla vaihtoehdolla. Semper on kehittänyt viisi maistuvaa ateriaa, jotka ovat saatavilla kätevissä annospusseissa. Tuotteet on valmistettu ensiluokkaisista raaka-aineista, eivätkä ne sisällä lainkaan säilöntä- tai lisäaineita tai muita keinotekoisia ainesosia. Annospussiin pakattu tuote on kätevä napata mukaan ja tarjota lapselle täyttävänä, maistuvana ja ravitsevana ateriana.

– Kun lasta ruokitaan muualla kuin kotona, annospussi on helpompi pakata mukaan kuin perinteinen lasipurkki. Annospussista syöttäminen ei aiheuta myöskään sotkua, ja tuote voidaan nauttia joko kylmänä tai vesihauteessa lämmitettynä, sanoo Kaisa Eklöf Semperiltä.

Annospussien suosio jatkaa kasvuaan lastenruokamarkkinoilla. Viime vuosien aikana Semper on tuonut markkinoille useita annospusseihin pakattuja uutuuksia aina herkullisista ja täyttävistä puuroista jännittävän makuisiin smoothieihin. Uudet ateriat ovat meille kokonaan uudenlainen annospussituote, jonka tuomme nyt ensimmäiseksi toukokuussa K-ryhmän kauppoihin.

– Monet vanhemmat ovat kaivanneet täyttävämpiä annospussituotteita, joten valitsimme reseptit suosituimmista aterioistamme ja tuomme ne nyt markkinoille annospusseissa, Kaisa Eklöf sanoo.

Ensimmäisenä kauppojen hyllyille ilmestyvät lasagne, spagetti bolognese, couscousia ja kanaa sisältävä ateria, moussaka sekä riisiä, kanaa ja kasviksia sisältävä ateria. Kaikkia tuotteita suositellaan annettavaksi 6 kuukauden iästä alkaen. Tuotteet ilmestyvät K-ryhmän kauppoihin toukokuussa, ja niiden hinta on noin 1 €/kpl.

Semper on Pohjoismaiden johtava lastenruokien ja gluteenittomien tuotteiden valmistaja. Jo, vuodesta 1939 olemme valmistaneet laadukkaita ja hyvänmakuisia tuotteita. Ruotsalaisen yhtiön pääkonttori sijaitsee Sundbybergissä ja tuotantolaitokset Götenessä ja Falunissa. Semper työllistää 200 työntekijää Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. Yhtiön liikevaihto on noin miljardi Ruotsin kruunua. Semperin omistaa kansainvälinen elintarvikekonserni HERO, joka työllistää reilut 4 000 henkilöä 30 maassa. Löydät lisätietoa osoitteista www.semper.fi sekä www.semper.se.

PDF-tiedosto

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.