Semper laajentaa gluteenittoman Treat- patukan takaisinvetoa

Lehdistötiedote   •   Joulu 11, 2015 16:20 EET

Semper Treat, gluteeniton, suklaata, vadelmaa ja omenaa sisältävän välipalapatukan takaisinvetoa laajennetaan koskemaan kaikkia tuote-eriä. Lisätutkimukset osoittivat, että tuotteessa on pieniä jäämiä maapähkinää. Tästä ei ole mainintaa pakkauksessa. Tämän johdosta Semper vetää pois markkinoilta kaikki Treat -patukat.

Henkilöt, jotka ovat allergisia maapähkinälle, voivat saada allergisia oireita, jos he syövät tuotetta. Tämän johdosta maapähkinäallergisia pyydetään palauttamaan tuote kauppaan tai olemaan yhteydessä Semperin kuluttajapalveluun kuluttajapalvelu@semper.fi

Lisätietoja asiasta antaa:

Malin Westling, tiedotuspäällikkö Semper AB
tel. +46 (0)733-32 31 26,

e-post: malin.westling@semper.se

Semper on Pohjoismaiden johtava lastenruokien ja gluteenittomien tuotteiden valmistaja. Jo, vuodesta 1939 olemme valmistaneet laadukkaita ja hyvänmakuisia tuotteita. Ruotsalaisen yhtiön pääkonttori sijaitsee Sundbybergissä ja tuotantolaitokset Götenessä ja Falunissa. Semper työllistää 200 työntekijää Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. Yhtiön liikevaihto on noin miljardi Ruotsin kruunua. Semperin omistaa kansainvälinen elintarvikekonserni HERO, joka työllistää reilut 4 000 henkilöä 30 maassa. Löydät lisätietoa osoitteista www.semper.fi sekä www.semper.se.

Word-tiedosto

Kommentit (0)