Sumeko/Kawasaki vuoden markkinoijaksi Mesoaja Gaalassa

Messu- ja tapahtuma-alan palkintogaalassa Mesoajassa palkittiin alan onnistujia ja uudistajia 7 eri kilpailusarjassa 5.3.2019 Messukeskuksessa Helsingissä. Hakemuksia lähetettiin ennätykselliset 105. Sumeko Oy/Kawasaki palkittiin kategoriassa ”Vuoden Markkinoija”.

Mesoaja Gaalan järjestää Messukeskus Helsinki yhdessä valikoitujen kumppaneiden kanssa. Se palkitsee vuosittain messumedian ja tapahtumamarkkinoinnin parhaimmiston. Voittajat valitsee arvovaltainen raati, joka koostuu markkinoinnin, viestinnän ja tapahtuma-alan ammattilaisista.

Tuomaristo perusteli Sumekon/Kawasakin voittoa sillä, että Sumeko Oy on asettanut tavoitteensa korkealle, se on keskittänyt panoksensa rohkeasti tapahtumamarkkinoinnin ympärille ja on tehnyt pitkäjänteistä ja sitoutunutta työtä tavoitteensa eteen ennen, aikana ja jälkeen tapahtuman – saavuttaen tavoitteensa.

Kawasaki-moottoripyörien messumyynnin liikevaihto kaksinkertaistui

Sumeko Oy on osa suomalaista perheyhtiötä SGN Groupia. Se on erikoistunut vapaa-ajan laitteiden tukkukauppaan ja toiminut Kawasaki-moottoripyörien maahantuojana jo vuodesta 1965.

Sumeko Oy osallistui MP18 Moottoripyörämessuille tavoitteenaan luoda selkeä, elämyksellinen ja houkutteleva messuosasto myynnin kasvattamisen tueksi sekä sitouttaa koko tiimi vastaanottamaan kaikenikäiset messuvieraat.

”Kawasaki-moottoripyörien messumyynnin liikevaihto kaksinkertaistui edellisvuodesta. Koko vuoden osalta markkinaosuus nousi 24 %. Osastomme sai paljon ansaittua huomioita mm. mediassa. Ennakkomarkkinoimme aktiivisesti uutuuspyöriämme sekä niiden koeajomahdollisuutta Euroopan pisimmällä sisäkoeajoradalla. Jatkoimme myös messujen aikana kohdennettua tekstiviestimarkkinointia koeajajille”, kertoo Sumeko Oy:n myyntijohtaja Lasse Hytönen.

Sumekon/Kawasakin tiimi kiittää lämpimästi Messukeskusta ja tuomaristoa tästä hienosta kunnianosoituksesta!

Gaalan kaikki voittajat esitellään tarkemmin Mesoaja Gaalan nettisivuilla://www.mesoaja.fi

Lisätietoja: Sumeko Oy, myyntijohtaja Lasse Hytönen, puh. 050 523 5533, lasse.hytonen@sgn.fi sekä www.mesoaja.fi

• Moottoriurheilu

• kawasaki
  • sgn group
  • sumeko oy

Sumeko Oy on vuonna 1963 perustettu vapaa-ajan koneiden edustaja Suomessa ja Venäjällä. Sen tuotemerkkejä ovat Kawasaki-moottoripyörät, -vesiskootterit ja -mönkijät, Arctic Cat -moottorikelkat ja -mönkijät, Access-mönkijät sekä Tohatsu-perämoottorit. Sumeko Oy kuuluu SGN Groupiin, joka on vuonna 1933 perustettu vahva ja kehittyvä suomalainen kaupan alan perheyritys, jonka toimialoihin kuuluvat motor sports, urheilu ja vapaa-aika, kuluttajatuotteet, maatalous- ja konekauppa sekä teollisuuslaitteet. Yhtiöön kuuluvat Agritek Oy, All Right Europe Oy, Anno Collection Oy, Hobby Hall Oy, Kessu Oy, S.G. Sumeko, Team Sportia Ab ja Truebell Finland Oy. SGN Groupin liikevaihto on noin 170 milj. € ja sen palveluksessa on noin 300 työntekijää. Konsernin pääkonttori sijaitsee Vantaalla.