Suomen ensimmäinen Hobby Hall Outlet avautuu Kuusankoskella

Hobby Hallin uusi outlet-myymälä avataan torstaina 14.6.2018 uudistetuissa entisissä Sam & Co:n
(KT Sportin) liiketiloissa, joissa palvelee Sam & Co:sta tuttu henkilökunta. Myymälän valikoimassa huomioidaan paikalliset toiveet ja tarpeet. Tuotevalikoimaan kuuluvat alkuvaiheessa kodintekstiilit ja sisustustuotteet sekä urheilu- ja vapaa-ajan vaatteet ja -jalkineet.

Lisätiedot:

Niko Tiainen, myymäläpäällikkö, Hobb Hall Outlet, puh. 050 343 7718, niko.tiainen@sgn.fi

Stefan Nieminen, SGN Group -konserni, puh. 040 560 4920, stefan.nieminen@sgn.fi

• Vähittäiskauppa

Hobby Hall Outlet on osa SGN Group -konsernia, joka on vuonna 1933 perustettu vahva ja kehittyvä suomalainen kaupan alan perheyritys, jonka toimialoihin kuuluvat urheilu ja vapaa-aika, kuluttajatuotteet, maatalous- ja konekauppa sekä teollisuuslaitteet. Konsernilla on merkittävää liiketoimintaa myös Venäjällä, Virossa ja Ruotsissa. Toimialoihin kuuluvat urheilu ja vapaa-aika, kuluttajatuotteet, maatalous- ja konekauppa sekä teollisuuslaitteet. Yhtiöön kuuluvat Hobby Hall Oy, Agritek Oy, All Right Europe Oy, Anno Collection Oy, Kessu Oy, S.G. Nieminen Oy, SGN Agricenter Oy, Price Club Oy, SGN Sportia Oy, Sportringen AB, SGN Tekniikka Oy, Sumeko Oy, OOO Sumeko, Team Sportia Ab ja Truebell Finland Oy. SGN Groupin liikevaihto on noin 200 milj. € ja sen palveluksessa on noin 400 työntekijää. Konsernin pääkonttori sijaitsee Vantaalla. www.sgn.fi